{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

MØG FORKÆLET... {{forumTopicSubject}}

HEHE ja for at sige det bliver vores komende søn en møg forkælet dreng.. min svigerinde (christina adminstrator) og min svigermor kommer til at gå helt amok.. Min egen søster er gået helt amok, min mor strikker og går amok.. jamen jeg er slet ikke i tvivl om at han får det godt, men uha jeg ture jo ikke købe noget selv sæt jeg køber det samme som dem..:S i dag spurgte jeg min svigermor om hun kunne sy sådan en sød hue jeg har set.. med sådan nogle duske på.. hehe hun smilede bare og sagde.. "sådan en har jeg da købt" hehe og viste mig den.. Altså hehe men fik den ikke endnu, men passer mig fint.. vil gerne have lidt styr på det her hjemme inden alt det de køber kommer op..;)

Og så kom jeg hjem i dag og de 3 bæster have flået en sort sække skrald ud over hele huset..:( SUUUK...
Men forkælet bliver han.. Jeg får af vide af min søster og svigerinde hele tiden at jeg kal jo huske de også køber til ham.. jeg har købt 2 bodyer, turer ikke købe mere..:S

Går jeres nermeste også amok??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MØG FORKÆLET...
  • #1   24. jun 2008 Ej hvor er du heldig :0) Der er mange i vores familie som glæder sig rigtig meget men tør ikke rigtig at købe noget endnu da det jo før fra min side er gået galt, men de har da nævnt lidt ting som de gerne vil have lov til at købe til os når den tid kommer, så det er jo dejligt. men det er da skønt at tænke på at andre glæder sig på vores vegne :0)

• #2   24. jun 2008 ja det er det.. men vil ogå gerne selv gå amok hehe men kan jeg gøre når han er født

• #3   24. jun 2008 Ja det bliver bare så dejligt, men hårdt tror jeg også men ihh hvor jeg glæder mig :0)

• #4   24. jun 2008 min svigerinde fik en søn for 2måneder siden så svigerfamiliien har travlt med at gå amok over ham.. hihi han skal døbes på søndag så man kan knapt nok komme hjem til min svigermor og svigerfar uden at blive spurgt hvad vi har tænkte os at købe... og min egen familie tager det stille og roligt af hvad jeg ved af indtil videre nu har der jo så også nogle måneder til den lille rent faktisk skal til verden... men vi skal ud og kigge puslebord liiiiige om lidt.. smiley

Kommentér på:
MØG FORKÆLET...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce