{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tosa Foto Hjørring 28 juni
  • #1   28. jun 2008 Øv altså - det er aflyst!! Møg vejr!!!!

• #2   28. jun 2008 Det er noget rigtig æv. Jeg syntes der er fint vejr til det!

• #3   28. jun 2008 ja helt ærligt. men i nyhedsoversigten siger de regn, det må være det de har hørt og rettet sig efter. Det var jo ikke til at vide det blev fint nok.

• #4   28. jun 2008 ...denne e-mail fik jeg i dag... :

Hej til jer alle !

Vi har og er desværre nødt til at aflyse vores planlagte fototure til henholdsvis Hjørring (i dag lørdag), Poulstrup Sø ( i morgen søndag ) - Næstved/Kaserneområdet på lørdag den 5. juli og Albertslund/Bakkehuset næste søndag den 6. juli.

I går pakkede vi vores grej og kørte til Hjørring for at se på lokaliteterne - vi overnattede i Sindal. Da Sanne stod op i morges, var hendes højre arm svulmet helt op - rød og blå - fra håndled til op over albuen.
    Vi var derfor nødt til at aflyse turen i dag.

Sanne har været ved vagtlæge og fået konstateret både tennis- og golf albue med betændelsestilstand i led og sener og fået "strenge ordre" på at holde armen helt i ro i mindst 4-6 uger.

Vi beklager meget, at vi er nødt til at aflyse, og vil prøve at finde nogle nye dato'er senere hen.

Jeg vil bede jer, der har betalt for fotosessionen om at sende mig jeres navn, bank regnr. og kontonr., så returnere jeg det indbetalte beløb.

Til jer der endnu ikke har indbetalt - I skal selvfølgelig ikke foretage nogen indbetaling.

Jeg vil tillade mig at kontakte jer igen, når vi har fundet nogle nye dage...

Fortsat god sommer.

Med venlig hilsen
    Torben
    Tosafoto
    info@tosafoto.dk
    tlf.:22 66 88 02

• #5   28. jun 2008 Ja, det var brand ærgeligt, vi havde glædet os rigtig meget!

Kommentér på:
Tosa Foto Hjørring 28 juni

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce