{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Yndlingsforfatter og bog {{forumTopicSubject}}

Jeg spammer riiigtig meget idag smiley

Nå, men spørgsmålet lyder sådan set bare på, hvem jeres yndlingsforfattere er og evt. yndlingsbøger.

Mine yndlingsforfattere er:
Dan Brown, fordi han inkluderer ting der findes i sine bøger, og generelt bare skriver skide godt.

Dennis Jürgensen var jeg helt vild med da jeg var yngre, også bare fordi han skrev rigtig godt.

Stephen King. Gyserforfatteren over alle gyserforfattere! Han skriver bare så sindssygt godt, og jeg tør nærmest ikke gå ned i kælderen af frygt for, at klovnen Pennywise (Fra filmen og bogen "It"/"Det Onde") venter på mig dernede!

Hvad med jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yndlingsforfatter og bog
  • #1   2. jul 2008 Haha!
    Tjaa. Tror ikk jeg rigtig har nogen yndlingsforfatter? Måske Cathy Hopkins da hun virklig kan få en til at grine og elsker bare ungdomsbøger! smiley
    Som sagt læser jeg næsten kun sådan noget ungdom, kærlighed og humor ;)^^

• #2   2. jul 2008 ^^jeg skal faktisk til at hjem og læse en bog af Stephen King når jeg kommer hjem. Den har stået i reolen og ventet aalt for længe xD

Men jo, tror min yndlingsbog er 'Men ihvertfald i live', der er 2 bøger, men i den bog jeg har, er begge bøger i. Den er skrevet af Cecil Bødker. Den har jeg læst utroligt mange gange, så kan den ud og ind. Læser den ca. engang om året xD

Har også læst en del af Cathy Hopkins ^^

Nårhja, så har jeg lige læst 3'eren i serien ' Magi og Meloner', de er også ret gode xD jeg kunne forsætte i det uendlige, for læser utroligt meget, når jeg har tiden.

Men holder mig nu mest til gyserne, Dennis Jürgensen osv. smiley

• #3   2. jul 2008 Stine, Har os læst 1 af Magi og Meloner 2 gange smiley Og overvejer lidt om jeg skal læse 2 og 3 også smiley

• #4   2. jul 2008 Har alle 3 af magi og meloner, men har kun læst 1 og 2. Jeg burde faktisk tage den med på ferie.. Men der har jeg bare lige købt 3 tykke bøger til at tage med! Men jeg har selvfølgelig masser af tid, når jeg ligger ved vores (PRIVATE! smiley I hvert fald et af stederne) pool og slapper den smiley

Desuden har de en rigtig god ungdomsserie derovre som hedder "The Clique". Dem skal jeg over og have købt. De er nemlig rigtig gode, og så er de også perfekte som engelsk frilæsning i stedet for de røvsyge skolebøger. Men det kræver selvfølgelig at man har et rimelig stabilt engelsk.

Stine: Hvad for en Stephen King er det? Jeg er i gang med "Det Onde", og så ligger "Ondskabens Hotel" og be'r om at komme med som poollæsning.

• #5   3. jul 2008 Den hedder 'Misery'. Vi har en del af hans bøger i reolen fandt jeg ud af, men det er kun den her der er på dansk,. så det ser ud til at jeg skal en tur på biblioteket xD Vil utroligt gerne læse den du også er igang med - 'Det onde' eller 'It' smiley
    Ja,sys virkelig i skulle læse 3'eren, i Magi og Meloner. Sys næsten det er den bedste xD

• #6   3. jul 2008 Pas på Pennywise hvis du går i gang! Seriøst, den klovn giver mig virkelig 'the creeps'! Men jeg hader så også klovne i for vejen smiley

Har en veninde der også læser magi og meloner, hun siger nemlig også den er rigtig god. Men har bare lige købt tre ande bøger, "Ondskabens Hotel", "Prædikanten" og "Tankados kode"!

• #7   14. jul 2008 Haha xD jep, nu er jeg så kommet hjem fra ferie, så nu tror jeg at jeg vil tage en tur på biblioteket i løbet af ugen smiley

Kommentér på:
Yndlingsforfatter og bog

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce