Yndlingsforfatter og bog {{forumTopicSubject}}
Jeg spammer riiigtig meget idag
Nå, men spørgsmålet lyder sådan set bare på, hvem jeres yndlingsforfattere er og evt. yndlingsbøger.
Mine yndlingsforfattere er:
Dan Brown, fordi han inkluderer ting der findes i sine bøger, og generelt bare skriver skide godt.
Dennis Jürgensen var jeg helt vild med da jeg var yngre, også bare fordi han skrev rigtig godt.
Stephen King. Gyserforfatteren over alle gyserforfattere! Han skriver bare så sindssygt godt, og jeg tør nærmest ikke gå ned i kælderen af frygt for, at klovnen Pennywise (Fra filmen og bogen "It"/"Det Onde") venter på mig dernede!
Hvad med jer?
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 911
Tjaa. Tror ikk jeg rigtig har nogen yndlingsforfatter? Måske Cathy Hopkins da hun virklig kan få en til at grine og elsker bare ungdomsbøger!
Som sagt læser jeg næsten kun sådan noget ungdom, kærlighed og humor ;)^^
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 19 Svar: 310
Men jo, tror min yndlingsbog er 'Men ihvertfald i live', der er 2 bøger, men i den bog jeg har, er begge bøger i. Den er skrevet af Cecil Bødker. Den har jeg læst utroligt mange gange, så kan den ud og ind. Læser den ca. engang om året xD
Har også læst en del af Cathy Hopkins ^^
Nårhja, så har jeg lige læst 3'eren i serien ' Magi og Meloner', de er også ret gode xD jeg kunne forsætte i det uendlige, for læser utroligt meget, når jeg har tiden.
Men holder mig nu mest til gyserne, Dennis Jürgensen osv.
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 911
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 331
Desuden har de en rigtig god ungdomsserie derovre som hedder "The Clique". Dem skal jeg over og have købt. De er nemlig rigtig gode, og så er de også perfekte som engelsk frilæsning i stedet for de røvsyge skolebøger. Men det kræver selvfølgelig at man har et rimelig stabilt engelsk.
Stine: Hvad for en Stephen King er det? Jeg er i gang med "Det Onde", og så ligger "Ondskabens Hotel" og be'r om at komme med som poollæsning.
okt 2007
Ja,sys virkelig i skulle læse 3'eren, i Magi og Meloner. Sys næsten det er den bedste xD
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 331
Har en veninde der også læser magi og meloner, hun siger nemlig også den er rigtig god. Men har bare lige købt tre ande bøger, "Ondskabens Hotel", "Prædikanten" og "Tankados kode"!
okt 2007
Yndlingsforfatter og bog
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside