{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

MEGET VIGTIGT !!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lovet at sende den her videre...!


mike--Andrea´s*menneske. *



Skrevet: 04-07-2008 08:54:57

dette indlæg er så vigtigt at jeg her vælger at fravige reglen om efterlysningstråde.

som i ved død andrea for ikke så længe siden. hun blev syg efter at vi søndag havde været ude på tur i hundeparken, og havde været nede at bade som hun plejede.
dyrlægen var herude mandag og vurderede at det nok var hendes indre organer, og ville ikke trække hende gennem undersøgelser.
andrea døde onsdag kun 3 dage efter.

i dag tør jeg ikke tænke tanken til ende at det var det vand hun havde badet i og drukket af der kostede hende livet, og det tør jeg ikke fordi.

i lørdags var jeg hedeland rundt med luna hvor hun badede i søerne.
søndag var hun hamrende syg, hun blev mere og mere syg, jeg måtte bære hende rundt, og kunne ikke rejse sig eller støtte på sine ben, og hun ville ikke spise eller drikke overhovedet. symptomerne var de samme som andreas, og det viste sig hos dyrlægen at hun havde en infektion / forgiftning, som var fra det vand hun havde badet i.

Luna får medicin, og er hurtigt ved at få det bedre, men hun var så syg at jeg var i tvivl om om hun ville ende med at dø som andrea. men hun har i modsætning til hvad andrea havde, en stærk ung krop at stå imod med.

samtidig henviser tv også til at algevæksten lige nu er så kraftig at den kan være livsfarlig for hundene at bade i.

hvis der er giftige alger kan det være nok de bare slikker sig på pelsen.

så hvor dejligt det end ser ud for hundene, så kan en badetur koste deres liv. så vær forsigtige.

her kan i læse mer om alge forgiftning.

(link fjernet)

link gerne til tråden, så så mange så mulige forstår at de kan sætte hundenes liv på spil ved at lade dem bade.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
MEGET VIGTIGT !!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce