{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Sov sødt Mollie <3 RIP {{forumTopicSubject}}

Kære allesammen.
Mollie sov igår den 4/7-08 stille ind hos dyrlægen. Hun var alvorlig syg med et stort mavesår og trods intens pillebenhandling og kæmpe operation i maven stod hun ikke til at redde smiley
Det bedste for hende var at hun fik fred. Det hele er sket mens jeg er på ferie ovre i usa hos min far, så selvfølgelig er jeg knust. Men jeg vidste det ville ske. Hun har skrantet i nogle uger nu.
Men hun har fred nu og har ikke længere ondt.
Min lille prinsese. Jeg vil altid elske dig! Du blev kun 5 år smiley

Vil i ikke lægge en besked hos hende? Jeg er nok ikke mere på nettet i en uges tid da vi skal videre til florida..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sov sødt Mollie <3 RIP
  • #1   5. jul 2008 Sov godt lille Mollie, jeg håber af hele mit hunde hjerte du har det godt i hunde himlen.
    Og Michelle jeg føler virkelig med dig, det er den største sorg at miste sin hund i så ung en alder, jeg sender de varmeste tanker.

Knus fra Lotte, Molly, Mille og Lady.

• #3   6. jul 2008 Åhh nej Michelle det gør mig virkelig ondt, det er aldrig sjovt at skulle sige farvel til en hund i så ung en alder og at du så ikke engang var der til at tage afsked med hende. Jeg håber du stadig kan nyde resten af din ferie og så bare tænke på de gode ting du havde med Mollie.

Hun har fred nu og har ikke ondt længere.

Sov sødt Mollie.

• #4   7. jul 2008 Mange tak allesammen. Det er en meget hård tid vi går i møde i familien smiley

Kommentér på:
Sov sødt Mollie <3 RIP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce