Dør hun?! {{forumTopicSubject}}
Hun kaster rundt med hovedet, nyser voldsomt hele tiden.
Vi kan ikke se hvad der er galt, men hun trækker hele tiden den ene side af ansigtet op til endnu et kæmpe nys.
Det lyder helt forfærdeligt, og hun gør det hele tiden!
- stopper kun, når jeg får hende lagt ned og får hende til at slappe af.
Vi tror at der er noget, der sidder i næsen; eftersom der er en masse marker hvor vi bor, som hun elsker at løbe og lege i. Michael tror at det har noget med allergi for eks. græs at gøre, som hun kan have udviklet; men det tror jeg ikke, for så burde det vel være i hele hovedet?
Problemet er også, at hendes forholdsvis gamle hoved, vel ikke kan klare alle de kast det får? Og hvad med hendes mave?
Hun ligger sig på maven, med benene klods op på siderne af sig, og trækker vejret ganske langsomt.
- det har hun aldrig gjordt før! hun ligger altid på den ene side. normalt.
Kan det havde noget med det at gøre?
Såeh.. er det slut nu? er det de sidste dage for hende? Hun er lige fyldt fem år, hvilket er rimeligt for en Grand Danios.
Vær sød at fortælle mig, at det er helt normalt? Kan virkelig ikke klare tanken om, at hun skal væk herfra nu.
Sidder og græder så meget, at snotten løber (undskyld detaljerne)
På forhond, et kæmpe TAK.
Christina&Amy.
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 5 Emner: 3 Svar: 80
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 165
maj 2008
- Jeg har nu haft ringet til dyrlægen.
Jeg skulle se det an til i morgen, og hvis det fortsætter skal jeg have hende ud og bedøves og sådan.
Hvis det var, kunne jeg også komme derud nu hvis jeg helst ville det, men jeg fortalte at det ikke var muligt, da jeg bare var en 15 årig alene hjemme uden forældre.
Så vi ser det an til i morgen, og så håber jeg på det allerbedste!
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 5 Emner: 3 Svar: 80
maj 2008
Mine mor er lidt muggen over at jeg ringede til dyrlægen, selvom hun sagde at jeg ikke behøvede ö!
Jeg spurgte for en sikkerheds skyld om jeg kunne gå ture med hende, og han sagde at det da kun ville hjælpe, så det gør jeg lige.
maj 2008
Men det kan også være det samme.
Ja, jeg er mere rolig nu. nu, hvor jeg ved at hun i hvert fald overlever natten.
sep 2004
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 188 Svar: 1.916
Måske hun har fået sådan et i næsen. Eller noget andet, der irritere voldsomt.
Der kan jo være altmuligt galt, så du må til dyrlægen så hurtigt så muligt. Det kan jo også være det gør ondt.
5 år er ingen alder, vores GD er 10 år, så du skulle gerne ha´hende længe endnu.
God bedring med hende.
sep 2004
maj 2008
Jeg tror at det, det end var, er kommet ud; for der er ingenting i dag overhovedet. -Hun har været utrolig glad!
sep 2004
Det var da også tidligt at miste en på kun 4 år, forhåbentlig får du mange gode år med hende i har nu. (o:
maj 2008
- hun er jo mit liv og min sjæl! (og det tøves der ikke ét sekund med at sige)
Dør hun?!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside