{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Historien om Vega og solsorteungerne.. {{forumTopicSubject}}

Vega ved at blive godt og grundigt uvenner med alle vores solsorter i haven.... I morges lukkede vi hende ud ved halv-syv tiden (hun elsker at ligge ude på et vattæppe i morgensolen) mens vi stadig blev i sengen. Lige som jeg ligger og blunder allerbedst lyder der fugleskrig og pippen fra haven!!! Jeg sender min mand ud og ganske rigtigt så har Vega fået tænderne i en solsorteunge.... Hun slipper med det samme og hun kommer med ind.

Hun har dog ikke glemt smagen for hun hyler og hyler ved døren for at komme ud. Vi venter så ½ times tid med at lukke hende ud igen (med et naivt håb om at hun har glemt smagen af solsort) men nej..... Heldigvis er ungen væk, men 5 minutter senere er der ligeså meget skrigen og pippen derude fra - så har hun fundet endnu en unge i en anden busk!!! Endnu en gang må vi tage hende ind inden hun får sat tænderne i ungen - forældrene til alle de her unger skælder gevaldigt ud på hende men de tør heldigvis ikke at komme helt tæt på Vega (de flyver dog rundt om og dykker imod hende)

Så var det slut med at være i haven for den formiddag - så nu håber både mig og Vega på at ungerne har lært at flyve til i morgen :-)) så hun kan gå i fred i sin have....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Historien om Vega og solsorteungerne..
  • #1   16. jul 2008 Sofus er også godt træt af dem..
    De er dog så DUMME at de flyver ind i vinduerne (indtil videre har 3 gjort det)... så de er lige til at overfalde når de ligger der...!

• #2   16. jul 2008 Rita D Tror også at den første hun fik fat i idag var fløjet ind i vinderne for den lå i bedet under vores udestue med store vinduer.... Sidste år kørte min mand en unge over med plæneklipperen (det holdte den altså ikke til!!) og der fik han også en ordentlig røffel af solsortemoren - de er så bundhysteriske de mødre :-))

Kommentér på:
Historien om Vega og solsorteungerne..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce