{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

SVAMP???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet den sidste uges tid at pleje og passe Dega´s lille stump af en hale. Nu er al pelsen faldet af, den lugter og er blodig. Den er dog ikke betændt, men vi pudre med klorhexidin pulver. Vi tror det er svamp, men nu er jeg begyndt at tvivle.

Vi har haft kontakt med Dr.Dyr i sidste uge, og hun sagde vi skulle sige tiden an. Men nu ringer vi igen i morgen. Så vi kan få noget antibiotika, og en snak om den skal fjernes. Eller om der kan fjernes noget hud over stumpen, så han kan løfte halen. For han kunne løfte halen han var hvalp. Men pga lidt tidl overvægt har han en lille delle over halen. Som gør det ikke er muligt.

Er der nogen af jer der har haft samme problem. Med svamp, sår eller infektioner der? Og hvordan så det ud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SVAMP????
  • #1   31. jul 2008 dega jeg er igang med en kur der skal styrke lulu´s imun, hvis jeg har bedring om en måned, syntes jeg du skulle overveje kraftigt at hoppe med på vognen, da det virker til at hans imun rager alt til sig for tiden:-(

jeg har en veninde med en fransk som fik svamp mellem bollerne samtidig med at hans allergi brød ud. han er fit for fight idag 3 måneder efter. og de gjorde ikke andet and det du gør nu, med at pudre med puderet, men foderet hjalp indefra istedet for lappeløsninger...

• #2   1. aug 2008 Hvis det er svamp, kan din dyrlæge let tjekke ved at lave et tape-præparat. Og så skal han nok vaskes i noget special shampoo...

• #3   2. aug 2008 Okay juamen Jeanne hvis det er godt og det virker så vil jeg meget gerne høre mere ;o)

Hun sagde det lignede den var ved at visne af. Og hun ikke havde set det før. Men har fået noget creme, som jeg smør med to gange dagligt. Skal vaske en gang dagligt med varmt vand, og rense med klorhexidin. Men det ser allerede meget bedre ud. Han var i øvrigt også ved stranden i går da det var så varmt. Og det har virkrlig renset tro det eller lad være. Skoberne er faldet af, og det ser helt godt ud. Nu kan vi rense det ordenligt.

• #4   2. aug 2008 ja læste den anden tråd og det var lidt værre end jeg troede. men jeg skal nok skrive hvis det hjælper....

men lyder godt at det er den rigtige vej, held og lykke med det.

(kan forresten ikke lege i weekenden, har gæster...)

• #5   2. aug 2008 Hmm. Jamen vi må finde en dag når nu har tid og det paser ind i dit skema. ;o) Glæder mig til at se lille Lulu igen. Og er helt sikker på Dega også gør...

• #6   2. aug 2008 ja nu er jeg jo lige startet på jobbet og der er fuldstændigt kaos, så jeg kender ikke min vagtplan endnu. men skal nok skrive når vi pludselig får tid...

• #7   4. aug 2008 Ellers ses vi da den 10 ikk?

• #8   4. aug 2008 ja selvfølgelig, men jeg tager ikke lulu med. vi tager med naboen og deres franske istedet.

Kommentér på:
SVAMP????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce