20. okt 2006 Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 51 Svar: 231
Præsentation... {{forumTopicSubject}}
Ja nu må jeg vel hellere lægge ud med en lille præsentation om mig og mine hunde.
Jeg er somsagt ny tilflyttet, med to små børn, (ja det var mig der gik fra min X). *S*
Jeg har to hunde. En shæffer/bjørnehund/ Ruhåret hønsehund mix på 10 ½ år!! (Lucky)og en puddel/Terrie/ Coker mix.(Chewie)
Den store kommer fra et internat, og havde ikk haft det særligt godt i sit "gamle" hjem. Hvis i er interiseret i Luckys historie tag et kig på min hjemmeside...
Chewie er syd fra Køge.... Det siger vist alt. *gg*
Vi har før gået meget til agility og også en del stævner. Lucky er ved at blive gammel, vi fejre ½ års fødselsdage nu. *S*
Jeg er så småt begyndt at kigge efter ny hund, men jeg ved ikk lige hvad jeg vil have. Gerne en blanding igen, men 1) der finden i 1000 vis af søde hundser og 2) der er bare ikk lige HUNDEN.... hvis i forstår...?!!
Nå men en dag er den vel der... *S*
Begge mine hundser er kast. hanner. *G*
dec 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 300
Jeg er til flytter fra holstebro for2½ år siden, bor med min skønne forlovede og mine drengesom er blevet til vores drenge da de ikke ser deres rigtige far meget (hans valg). Og så bor vores to dejlige vovser her jo også.. Bamse ,ren labrador og 2 år og 9 mdr og hans søn bølle som er 9 mdr og labrador/ kleiner munsterlænder....ss Bams er sort og bølle er brun.Bamse er kastereret og bølle skal det når han erblevet lidt ældre...ss
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 753
Bor i Lemvig lige pt jeg har lige købt hus ved Bonnet hvor jeg flytter ud den 1/10 samme med min hund Jack. Vi skal ha hvalp først i 2009 en Finsk Hyrdehund.
vi er altid klar på en hundetur så bare skriv
Præsentation...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside