{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

PANIK!! {{forumTopicSubject}}

Er ved at gå ud af mit gode skind her..... Min ellers så dejlige prinsesse, bliver en inkarnation af Satan selv når hun er alene hjemme.... (er først begyndt indefor de sidste par uger) Hun er begyndt at flå ting i stykker..... kanelgifler, bøger, webcam, marsvinets mad mm.... ikke sofaer og den slags... men det er stadig ikke sjovt at se ens hjem ligne en slagmark..

Vil påpege at hun har en aktiveringsbold, har kødben, legetøj og godbidder hun skal finde rundt omkring.....

Hvis nogen har en idé eller lignende.... kom endelig med dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PANIK!!
  • #1   13. aug 2008 hehe ja det har vi alle prøvet skide irreternde og man bliver sindsyg jeg har altid gjort det at alle mine borde er tomme og det vi har stående er kun møbler altså hvis du forstår der er ikke børnelegetøj fremme blomster sko og lign jeg sætter en mælkekarton på gulvet med hundemad i pointen er at hunden skal tro at den mælkekarton er din og kun din så derfor må den først tage den når du er gået jeg sætter den i al hemlighed tror hunden så går jeg ud af døren og siger kommer lige om lidt mit ordsprog hehe mine hunde har altid overfaldet den mælkekarton fordi de tror de ikke må tage den og den virker hver dag og har altid gjort det her hjemme så det er det eneste de ødelægger det er så super fedt smil håber det kan hjælpe lidt

• #2   13. aug 2008 et hundebur

• #3   14. aug 2008 en aktiverings boldt er nok det dummeste du kan give din hund når den er alene hjemme, for så jagter den aktiveringsboldt helt vildt og kommer op og køre over den, og så resikere du altså at den begynder at æde jeres ting.

Hvad gør du/i for at aktivere jeres hund ?

mine hunde har INTET legetøj når de er alene hjemme, for så er der ikke noget der kan få deres stress nevou op... og så sidder de i bur.. smiley

Kommentér på:
PANIK!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce