{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Hej alle ;o) {{forumTopicSubject}}

Ved dette er en gruppe med forældre til ADHD børn - men jeg har ingen børn, men vil da gerne bidrage ! Jeg er 21år og har selv ADHD - mange synes det er dejligt at have en "voksen" at spørge om de forskellige ting, så de evt. ved hvad der kommer i fremtiden og hvordan man skal forholde sig til bla. opdragelse og regler !

Men jeg står til rådighed - så spørg bare løs ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej alle ;o)
  • #1   18. aug 2008 Britta - hehe -

Ja du må have dit at slås med ;o)

Men du må endelig spørge - hvad er det du er nervøs for i fremtiden ? er det hvordan han skal klare sig ? forhold til venner - uddannelse ?

Har selv talt med en lille pige med ADHD - det var hun rigtig glad for - som hun sagde - du forstår hvordan jeg har det !

At forældrende og SFOen valgte at lave særregler for hende - hun måtte opføre sig som det passede hende næsten - er en anden og HELT forkert ting at gøre !

• #3   18. aug 2008 Ehm - du skal huske på at ADHD er forskelligt fra person til person ! Jeg er ikke typen der er hyper - men har kæmpe rod i mit lille hovede ! Og skal strukturer ALT !

Ehm opdaget ? jeg var hos en skolepsykolog som mente jeg havde OCD - tvangstanker og handlinger - jeg kom til psykiateren i Augustenborg og de gav mig diagnosen OCD - men jeg var desværre blevet voksen og skulle til diskrikt psykiatrien her i aabenraa - hvor de gav mig diagnosen ADHD - så jeg har begge !

såhh

• #4   19. aug 2008 har selv to knægte på 5 og 8 der har adhd og den lille er komme i en lille grupe i bh med 6 børn og 4 voksen der er der konstandt og jeg føler at der bliver taget hånd om det der i bhi forholdtil alm bh

• #5   20. aug 2008 min den store på 8 han har faste rammer og pictogrammerfor at gå efter
    han kan klare sig i det daglige og vi har stilletime

Kommentér på:
Hej alle ;o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce