{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Udstillerens aftenbøn {{forumTopicSubject}}

Fundet i Hundesport 8.2008... skulle være oversat fra en irsk hjemmeside, hvor jeg ikke kan finde den....
så fra engelsk til norsk til dansk...

Kære høje beskytter af hunde og idioter: Når en intilligent, hårdtarbejdende, ærlig dommer endelig ser hvad jeg ser i denne hund som jeg har arbejdet længe og hårdt med, hjælp mig at modtage BIS med høflighed og værdighed.

og når en blind, uden pejling af en idiot... jeg mener dommer... på en eller anden måde ikke ser hvilken fin hund jeg har , ( velm i hvert fald bedre end den så-som-så hund han placerede foran os), hjælp mig med at acceptere mit tab med en vis portion høflighed og værdighed.

Herra, du alene ved hvordan jeg har svedt blod over denne hund, timer har jeg brugt for at få den klar (og herre, er den nogensinde klar?)

Du (og sandsynligvis kun du) forstår hvorfor jeg har brugt så mange penge på denne hund... penge som jeg kunne havde brugt på mange ting... ting som måske ville havde givet mig glæde og mindre frustration.

Herre, tolerer min skuffelse når jeg taber, og hjælp mig til at se det hele i perspektiv.

Hjælp mig til at huske at når en dommer siger " tak for i dag" til mig, så betyder det ikke jeg skal ud og møde skt. peter ved perleporten.

Herre, tør mine øjne og hjælp mig til at se før jeg åbner min store mund, at den skrækkelige, hovne blærerøv som blev placeret foran mig, i virkeligheden er en med-udstiller som også har arbejdet hårdt, og m åske også svedt blod over sin hund, og sandsynligvis fortjener at fryde sig over sejren så længe det varer.

Hjælp mig at huske at mange fejl ikke giver mig ret, og at ingen af fejlene giver mig en undskyldning for at opfører mig som en idiot.

Du ved jeg er konkurrance menneske, herre.
Jeg lægger ikke skjul på det.

Jeg elsker at vinde og hader at tabe.

Der er få ting som er mere skrækkeligt for mig end at komme på reservepladsen.

Næste år, Herre, hjælp mig til at få mere tiltro til mine med-udstillere, og for himmelens skyld:
Hjæp mig til at vinde, eller tabe, med lidt stil.
Amen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillerens aftenbøn
Kommentér på:
Udstillerens aftenbøn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce