{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf søndag d.31- for store hunde :-)
  • #1   29. aug 2008 Kan desværre ikke, skal udstille mine hunde ......i Skibhuskvarteret, hehe. De bliver nok slemt skuffede da vi skal holde udstilling på Sandhusvej på søndag kunne det godt tænkes at der dukkede nogle dobermanns op i hundeskoven, men det opdager de jo nok.

• #2   29. aug 2008 Jeg skal ikke noget, så mon ikke jeg kan få startet bilen. Ved bare ikke hvor den i Allesø ligger. PLejer at bruge den i Kirkendrup. Har du et link?

• #3   29. aug 2008 Ann mon ikke de opdager det smiley man kan jo så heller ikke forvente ikke at møde store hunde.
    Bully, ærligt så kan jeg ikke finde ud af at linke, men den har adresse på søhusvej 203, den hedder Kattebjerg hundeskov.

• #4   29. aug 2008 Hva Lene er det søndag du skal til prøve? Så må du bare komme senere... Nå ikke... Pøj pøj herfra og mon ikke den skønne affi dreng klarer det til ug.

• #5   30. aug 2008 Kun for små hunde? Nej det er da kun fo rmikrohundene.

Så hvis nu ikke jeg var blevet optaget af andet, kunne det være helt ideelt at tage de 2 voksne (små) hunde med hos jer. Så kunne de 2 babyer få lov at rende mikroerne ned.

De skal knageme vænne sig til alle størrelser. Kun er lidt på vagt overfor hvalpe af de meget store racer. De har ikke ret meget kontrol over deres bevægelser. Så lidt for stor risiko for at de får trådt eller landet på en af mine.

Kommentér på:
Træf søndag d.31- for store hunde :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce