{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Aldrig mer! xD {{forumTopicSubject}}

(Skrevet fra et andet indlæg i torsdags. Gad bare ikk skrive forfra xD)
Av av av! xD
Har lige været på kanotur i 7 timer! Ö AAAAAAAV MINE ARME! xD
Men kæft det var sjovt! xD Haha, okay vil lige fortælle det hele! xD :
Først kom vi der ud og jeg skulle sejle sammen med 2 af mine veninde. I starten gik det fint; Vi fik snust lidt til alle sider, stødt ind i et par andre, men ellers fint fint
Så skulle man så over en bro, hvor vi så skulle under en meget lille bro, hvor man skulle ligge ned i kanoen! xD Men der var vi lige hoppet op, da vi havde været nogen af de første, og var blevet lidt våde i røven
Så da vi skulle ned igen, kom jeg lige i tanke om min taske, så imens jeg hentede den, var de 2 altså allerede hoppet i, og de kunne ikk komme ind til siden igen xD Nå, men det var også fint nok, for jeg kunne jo bare gå ned ovre på den anden side? NEJ! xD Så de var nød til at sejle uden mig, og jeg var nød til at sidde sammen med 3 skøre piger, der altså ikk kan finde ud af at styrre sådan en kano! xD Sammentid var der nogen drenge der syntes det var lidt sjovt at skubbe til os hele tiden, så det gik ret langsomt xD
Til sidst kom lærene så sejlende forbi os, og sagde vi var nød til at få en dreng over i den kano, så jeg var nød til at bytte, og kom til at sidde sammen med to andre drenge, men det gik nu også lidt bedre ;b
Så kom vi i land og spillede lidt rundbold.
OG SÅ GIK DET GALT! xD Vi skulle så sejle tilbage, men mig og min ene veninde skulle lige på toiletet, så vi blev én af de sidste der sejlede, men så var der lige én af lærene der trak vores båd ud (Altså han gik på broen imens båden var i vandet) Men så fik han overbalance og faldt i vandet xD Det så godt nok komisk ud!
Så gik det nogenlunde, indtil vi kom ud til en mega sø! Og der var kommet storm imens! Ö Så vi startede med at være forrest, men endte med at ligge helt bagerst og sidder fast på midten af den sø! Ö xD Vi sad bare der i 20 min, inden blæsten stoppede lidt og vi kunne komme frem ad. Alligevel tog det lige 3 kvarter at komme op til de andre der havde haft nød til at vente på os xD Og så endelig var vi færdige! xD Mine muskler er godt nok ømme!

Jeg skal aldrig, aldrig mer sejle i kano! xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aldrig mer! xD
Kommentér på:
Aldrig mer! xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce