{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Snoopy TI år!!! {{forumTopicSubject}}

Ja i dag bliver min dejlige gamle dreng Snoopy 10 år. Det må da siges at være flot for sådan en stor bamse-dreng. Han har ikke et gråt hår at se (ok dem under hans "armhuler", som jeg ikke aner hvad hedder på en hund, er ved at blive lidt lyse, men de ses jo ikke)
Jeg er så glad for at have ham, der findes ingen berner som ham, han er virkelig en ener. Han er så dejlig rolig, kærlig, charmerende og elsker alle mennesker og dyr (sågar andre hanner!), og hvis der er en person som Snoopy ikke bryder sig om har han HELT ret i at det er en skidt person som man skal holde sig fra! Ligemeget hvor han kommer hen bliver folk helt vilde med ham, han går under navnet "bjørnen" i byen pga hans store samlede poter og bjørnepelsen (han har HELT glat pels, for jer som ikke har set ham)
Ingen havde regnet med at han havde nået dagen i dag for 4 år siden da han fik sig en ordentlig omgang hjerte/lunge-orm, men Snoopy snød alle inkl. dyrlægen (som måtte tjekke hans chip til eftersynet året efter fordi han ikke kunne tro at Snoopy virklig havde overlevet) og blev helt fit igen (hvilket skete da vi fik Argento). Han kom også over en slem maveinfektion der var ved at vende maven på ham i juni månede, der stod jeg selv og hjalp til ved dyrlægen, hvor vi alle troede at det var slut. Men den gamle dreng er STÆRK og han klarede igen skærene, dejligt med en fighter der ikke giver op.
Han skal fejres hele dagen. Min bror har købt to kæmpe store ben (1 meter lange) til ham og af mig får han frit valg i en dyrehandel hvor jeg tager ham med hen senere i dag. I aften er der så lækker middag, vi skal dog passe på Snoopys mave, men han får da lidt ekstra godt.

Jeg kender ikke de andre fra det kuld, da jeg jo fik Snoopy da han var 4 år, men hvis der er andre tilbage så tillykke med fødselsdagen til jer også:)

I skal være velkommen til at kigge forbi hans hjemmeside og se mere til ham og lægge en lille fødselsdagshilsen i gæstebogen hvis i har lyst. www.bb-berner.dk

Stolte berner-hilsener
Berit

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snoopy TI år!!!
  • #1   9. sep 2008 tillykke med ham da hvor er det dejligt at han bliver så gammel vi må håbe han holder en 5 år mere:-D

xD

• #2   9. sep 2008 jeg vil da her igennem ønske ham et stort tilykke fra os fra tivoli

• #3   9. sep 2008 hjertelig kæmpe tillykke med din super flotte bjørn...det er sku godt gået gamle dreng... smiley

• #4   9. sep 2008 Iiiihh tillykke herfra...

• #5   9. sep 2008 Tillykke til den dejlige snoopy dreng.... :O)

• #6   9. sep 2008 Kæmpe tillykke til ham.. Han er da bare for dejlig smiley

• #7   9. sep 2008 Mange tak:) Ja der er også flere som ikke vil tro på at han er 10 år. Det eneste man begynder at kunne se er at han bliver hurtigere træt når vi går (han slæber poterne så han har sokker på for ikke at slide neglene for langt ned, det er der nemlig en der er) Men han er en flot ældre herre og jeg er utrolig glad for ham. Hans mor blev 10 og hans far blev 7, så det er ikke engang fordi han er ud af længere-levende linjer, men det ved han heldigvis ikke selv smiley

• #8   9. sep 2008 Stort tillykke med fødselsdagen fra Baloue + familie.

Vi håber at han får en dejlg dag og en masse gode år endnu c",

Vov vov

• #9   9. sep 2008 Et stort tillykke herfra, håber du vil skrive herinde hvert år når han fylder år fremover så vi andre kan følge ham, det er en flot alder han har, håber i får mange gode år sammen endnu.
    K.H Antonio og Marianne

• #10   10. sep 2008 Stort FORSINKET tillykke. Håber han havde en god fødselsdag. Godt gået gamle dreng.. Held og lykke fremover.. ;o)

• #11   10. sep 2008 Mange tak allesammen. Vi havde en hyggelig dag og Snoopy blev fejret fint. Han nød især at være i dyrehandleren og få alt hvad han tog i munden. Da vi kom ind og jeg sagde "hvad vil du have" gik han faktisk ned ad rækken og snusede i en kasse efter en anden og det så faktisk om han gik og kiggede på det hele (hmm skal jeg tage den, nej den er også god, nej den her dufter bedre, hmm nej den her vil jeg have), Han er bare en herlig hund. Han nød da også sit 1 meter lange kødben som han fik af min bror (selvom Argento forsøgte at hugge det fra ham selvom han havde fået et magen til). Han fik 3 kæmpe store "tandbørster" af min søster (den ene spiste han i butikken og var helt vild) + ½ af en furminator (jeg gav selv den anden halvdel). Af mine forældre fik han også en lækker børste (coat-king). I butikken valgte Snoopy et kalkben som jeg gav ham, og så købte jeg en pose kost-tilskud der skulle være godt for hans negle (han slæber poterne), som sælgeren syntes jeg skulle give ham. Af dyrehandleren fik han et stort lækkert kødben. Så han havde en god dag:)

• #12   10. sep 2008 Et KÆMPESTORT forsinket tillykke fra os skal den dejlige dreng da også have.
    Man må da nok sige, at han er still going strong.......
    Mange hilsener
    Balou og Kirsten

Kommentér på:
Snoopy TI år!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce