Islandsk fårehund gruppen

Islandsk fårehund gruppen

Medlemmer: 186
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
514 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Smider pelsen Smider pelsen

Jeg skal lige høre om der er andre der har oplevet det samme.

Freya har gennem den sidste måned fældet så meget at hun faktisk ikke har mere underuld. Hun er 4 år og har ikke gjort det før. Iljan har stadig alt sin tykke pels og ser nu kæmpe stor ud i forhold til hende.

Der er ikke nogen tegn på sygdom eller nogen ting, men jeg undrer mig bare lidt over om det kan være helt normalt, eller om det er hendes enorme mængde stress der får hende til at fælde så meget.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smider pelsen
  • #1   10. sep 2008 Altså snælda smider stort set næsten alt sit underuld. Eller lad mig formulere det sådan, det ligner hun har smidt det hele. Hun er utrolig tynd i pelsen når det er. Jeg blev også meget forskrækket første gang jeg så det. Men hun har da fået alt sin pels igen hver gang, både underuld og den ydre pels så at sige.

Det er muligt, hvis hun har været udsat for lidt stress eller er i uvante omgivelser eller situationer at hun måske afgiver lidt mere pels end hun plejer.

Men Snældas fældning er i hvert fald helt normalt. Det har jeg også fået af vide at islansk fårehunde klubben. Men hvis du er i tvivl kan du bare tage til dyrlægen, eller ring og spørg dyrlægen - det er i hvert fald gratis. Det har jeg gjort et par gange smiley

• #2   10. sep 2008 Eiga (som lige har haft hvalpe) er totalt afpillet. Hendes hale er bare en tynd pisk.
    Soley har også lige lignet en nøgenhund, men er allerede ved at sætte pels igen.
    Afram kan du godt nok se at han fælder, men han ser aldrig helt smal ud.
    Det er meget induviduelt hvor meget underuld de taber og helt normalt......

Kommentér på:
Smider pelsen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce