{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Hmm hvor er formanden for RDK {{forumTopicSubject}}

I har vel alle set eller hørt om aftenshowet som blev sendt på Dr1 i Torsdags.?

Men der sad en " hundeprof " og udtalte sig om vores kære rotter, og sikke han fik godt og grundigt nedgjordt vores race. Jeg blev gal, men tænkte nå ja. Igår er vi så ude i en skydeklub for at træne skud.Og vi spørg som altid om det er iorden at vi lige træner. Den ene mand siger ja, og spørg hvilken hund det er, vi siger en rotte, og han bliver skræmt og siger puha den skal være i snor og er i sikker på i kan holde den, for jeg har lige hørt i fjernsynet at en meget dygtig mand sagde det var en dræber hund. Og så tænkte jeg. Hvor er formanden henne her. Vi mangler så meget at få fremvist vores race på en mere heldig måde. Ved godt han var i radioen da det på Bornholm skete, men hvor mange høre radio kontra fjernsyn. Jeg mener klart at han brude deltage i fjernsynet og tag en god debat med disse kloge hundefollk.

Hvad siger i???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm hvor er formanden for RDK
  • #3   10. sep 2008
    Canisport:

Den er ALTID i snor, og det er ikke lige det emnet handler om

:0)

• #5   10. sep 2008 :0) :0)

• #6   10. sep 2008 uha vi må indse det - det er kamphunde/muskelhunde vi har - de er en tikkende bombe og man kan ikke opdrage dem til at være anderledes - det ligger i generne...................................... LOOOOL var det ikke sådan hr hundepsykolog udtalte sig.

Jegvar ved at brække mig - i mine øjne fejlede lille Otto ikke en skid. Han var bare en frisk selvsikker lille fyr. hmmmmm jeg tør ikke tænke på hvad denne "ekspert" ville sige om min Tyson....... SYGE HUND!!!!!!!!!!!!!!

Jeg tænker nu -
    1. hvordan bliver man hundespykolog - og
    2. vurdere man ud fra sin egen overbevisning omkring hundens udftryk/signaler
    3. skal man opdrage hund efter det man tror er rigtig - folkføreprincip eller behandle dem som var de på lige fod med os

ja jeg kunne blive ved - men jeg har faktisk fundet et nyt udtryk for vores hunde.................. TALIBAN/ALKAIDA HUNDE - de er jo tikkende bomber :O)

• #7   10. sep 2008 Linda:

Godt indlæg. og igen et godt grin...hihi

Men jeg mener nu stadigvæk at Hovedklubben bør træde frem.

• #8   11. sep 2008 MIchell. Ja lad da de "rigtige eksperter" udtale sig istedet for dem der tror de ved noget om racen. Men måske har de valgt at at stilhed i denne her situation er bedre end at tage kampen op og lade der komme endnu mere fokus på vores elskede race. Der er ingen tvivl om at det der skete på Bornholm ikke må ske og der er ingen undskyldning for det er sket.

Jeg tror vi alle bare skal prøve at lade os lade være med at gå på af alt den medieomtale selvom der er svært og man synes at alle glor endnu mere end de gjorde før når man møder dem på gadehjørnet. Var så sent som i går udsat for de blik man hader at få. Var en smut på apoteket med begge hunde og klapvogn. Gemalen var inde og hente medicin og jeg stod udenfor med begge hunde og klapvogn og snakkede med en dyr der havde en rotte tæve med. I forhallen til apoteket stod en mand med han Beagle - total angst for at vores hunde skulle æde den så selvfølgelig skulle den med indenfor velvidenede at hunde er forbudt på apoteket. hmmm svineri for der kan sgu være folk derinde der er bange for hunde gennerelt. Nå men der var laaaang kø derinde og han kom ud og skulle så selvfølgelig gå helt tæt forbi hos, min han sparng frem og gøede (ÅH nej tænker man så - min han er ikke så glade for andre hanner). Jeg skælder ud og hiver begge hunde væk. I ren provokation går kan helt tæt op af os igen og VUF Tyson gøede igen og Clair også. Fedt nok... IDIOT - . ARGHHH hvorfor ikke binde hunden af længere henne hvor der var plads - men han fik jo det ud af den han gerne ville - vise alle inde på apoteket at mine hunde var tikkende bomber

• #9   11. sep 2008 En historie i medierne er jo altid bedre når folk bliver bang og skræmt.......

Kommentér på:
Hmm hvor er formanden for RDK

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce