{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeskoven holstebro i morgen
  • #1   12. sep 2008 Nej, det er overfor bager max - tæt på kassernen smiley

• #2   12. sep 2008 Skal arbejde til kl 13 øv ville da godt ha kommet der ud

• #3   12. sep 2008 Jeg og kæresten, og Buster er bare klar, vi vil godt komme i morgen, da Buster altid er klar til leg. smiley

• #4   12. sep 2008 er det ikke den er i nibsbjerg plantage?

er der ikke hundetræning der lørdag formiddag? Vi har nemlig før været derude lørdag formiddag, hvor vi er blevet mødt af nogle sure folk der havde hundetræning og var træt af at vores hun løb frit---

• #5   12. sep 2008 øhm, det kan da godt være - jeg har aldrig oplevet det, men de kan ikke reservere skoven, så vi har ret til at være derude smiley De kan ikke brokke sig over at vi har løse hunde i en hundeskov - det er jo ligesom meningen med at være i en hundeskov.....

Jeg bliver altså forsinket og kan først være der kl 12.....

• #6   12. sep 2008 Det vil jeg give dig fuldstændig ret i, Christina K - hundeskoven er for alle og for LØSE hunde.. men det er bare ikke så fedt at gå derude med sin hund og der står 6 - 8 personer til hvalpe / hunde træning og kigger skævt på en fordi man har sin hund fri og den selvfølgelig gerne vil snakke med andre hunde og dermed forstyrrer deres træning.

• #7   12. sep 2008 DKK-trænerne starter deres hvalpehold med at tage en tur i hundeskoven kl 9 (mener jeg det er) den første dag. Der plejer ike at komme nogen før kl 10 - da jason og jeg var der med de andre hvalpe så vi ikke andre før 9.45 og der havde hvalpene fået fri (jo - der var en schæfer jeg fik i nakken - BOGSTAVELIGT - da vi øvede indkald.....)

men kan sige at vi nok havde 5 ekstra hunde da vi skulle til at ud igen.....

Kommentér på:
hundeskoven holstebro i morgen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce