374 visninger
|
Oprettet:
Landsmesterskab, DGI {{forumTopicSubject}}
Panda og jeg skal deltage i weekendens landsmesterskab i Tommerup (uha, det er vores første stævne
Så kunne det jo være sjovt, at høre om der er andre, der skal deltage herinde fra
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 195
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.584
Men vil nu heller ikke sige at det var "begyndervenlige" baner...
Det gik dog bedre i rally
Men kan da sige at "mit" hold blev nr. 2 i spring (prale prale
feb 2007
tillykke med jeres flotte plads..
hvordan gik rally...så lidt af dit program.. men ikke det hele.. hvem vandt det? og hørte du hvem der vandt føre/hund i begynder/hvalp
apr 2007
Panda var lidt svær at få kontakt med under mit rally program, men det gik fint alligevel. Jeg måtte gentage en øvelse, for at få den helt rigtig (-3 point for en gentaget øvelse istedet for -10 for en øvelse der ikke udføres...) og Panda kom lidt for langt frem et par gange (-1 point hver gang) og stram line nogle gange (-1 point hver gang, men der er altså heller ikke langt fra halsen og ned til jorden, når man har sådan en lav hund
Så vi fik 90 point ud af 100 (man skal have 70 for at bestå)
Vinderen var en fører med en hvid schæfer, og dommeren mente at det var det bedste han nogen sinde havde set (enig
I øvelsen dæk fra gang, bøjede føreren sig for at få hunden til at dække, hvilket man gerne må, og den gjorde det. Men jeg ville gerne have set, at den var blevet liggende til føreren stod helt oprejst. Men det hører virkeligt til småtingsafdelingen
Med hensyn til banerne i dag, så TROEDE jeg også at de var lidt mindre komplicerede...
Så det er jo meget naturligt at vi kom gennem banerne i går (ikke fejlfrit, men dog igennem) og blev disket i begge gennemløb i dag ;-P
feb 2007
apr 2007
Men han vil gerne, og så er han virkelig hurtig, selvom det sidste jo ikke altid er en fordel ved en nybegynderhund
Landsmesterskab, DGI
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside