{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

støt brysterne {{forumTopicSubject}}

Hej Ved godt dette intet med vores dejlige hunde har at gøre, men syntes lige jeg ville gi jer et super godt budskab!!

Neglepigerne støtter brysterne.

Så gentager vi succen igen i år! Sidste år indsamlede Neglepigerne 71.000 kr. Hvilket vi er meget stolte over og men håber selvfølgelig at kunne slå i år..

I oktober måned samles der ind til støt brysterne, som har sin kampagne måned i oktober hvert år.

Dette vil landets neglepiger gerne være med til at støtte. Derfor tilbyder vi vores kunder et design på deres negle formet som bryst kræft sløjfen og lavet af lyserøde Rhine Stene. Prisen for sløjfen er 100,- kr., hvoraf de 90,- kr. går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

Neglepigerne støtter kampagnen med deres arbejdskraft, og vi har igennem en leverandør sikret os, at pigerne ikke har omkostninger på indkøb af sten.

Budskabet er enkelt: FÅ SMUKKE NEGLE OG STØT BRYSTERNE.

Som negleteknikere arbejder vi i en kvindebranche. Mange af vores kunder har selv haft brystkræft eller har haft det på tæt hold. Derfor ved vi, at der er mange, som gerne vil gøre en forskel.

Mvh. Christina www.nail-care.dk

kopierede lige denne fra en anden tråd, da jeg synes det er et super budskab...
der er også denne adresse: http://www.neglepigernestotterbrysterne.dk/

for de der har haft det tæt inde på livet tænker jeg at det jo er et overkommeligt beløb smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støt brysterne
Kommentér på:
støt brysterne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce