Svælg-og lungebetændelse {{forumTopicSubject}}
Min skønne EB Albert har været så syg og meget skidt ;-(
Han var begyndt ikke at spise, næsen løb, havde feber og han hostede rigtig meget. Så jeg fik ham til dyrelægen og det viste sig han havde svælg-og lungebetændelse den lille stakkels bullermand. Jeg fik en pencilinkur til ham i 12 dage og noget til hosten i 10 dage.
Han har det heldigvis godt igen og er så småt begyndt, at spise mad, gå ture og lege med os. Uhh, jeg har savnet hans dejlige væsen, humør og kærlige måde, at følge efter mig dagen lang...
Jeg har mens han var syg, håndfodret da han intet føde villle tage til sig...havde så ondt af ham og han gik og klynkede/peb fordi han havde det så dårligt.
Det har jo så desværre også ført med sig, at han har tabt sig meget ca. 4½ kg., efter denne omgang.
Jeg er i tvivl om hvad jeg skal give ham af mad for, at få ham fedet op...har I nogle gode forslag??
Alt er meget velkommen ;-))
Håber på at høre fra nogen der har meget erfaring med disse skønne Engelske Bulldogger...de kan jo være noget specielle, at tackle
Mange hilsner fra Lina...og selvfølgelig Albert
maj 2007
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 406
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 298
noge tilsætter ekstra fedt til maden(fra fx. okse) eller du kan tilsætte lakseolie, tidselolie etc.
Svælg-og lungebetændelse
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside