Gode råd er dyre

Gode råd er dyre

Medlemmer: 65
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hjælp.. rens af tæppe i bil Hjælp.. rens af tæppe i bil

Forrige lørdag kørte jeg og en veninde til Fyn med hundene.

Min veninde's hund kastede op.. Det meste ramte den løse måtte, men der var også noget, der ramte polstringen, elller hvad man kalder gulvtæppet *S*

hunden havde fået sild dagen før, hvilket godt kan lugtes. Vi opdagede det først efter et par timer (vi havde godt lugtet det, men da vi rullede vinduet ned, stank det stadig, så vi troede det var lugten i området)

Vi vaskede det med lunt vand og opvaskesæbe (det var hvad der lige var ved hånden).

Men i dag brugte min far sin bil for første gang (han har været på ferie den sidste uge) og han kunne lugte det.

Hvordan får jeg lugten væk?

Jeg tænkte på om der er sådan noget tæpperens, man kan putte på og måske støvsuge op? Eller skal man skrubbe med rodalon (med eller uden vand tilsat?) Og hvordan får man skyllet det rent?

Jeg har købt et dyson car-kit som man skulle kunne bruge til alle støvsugermodeller, men ved ikke om den vil kunne tage lugten..

Nogle ideer? Jeg har lovet min far at få det fixet.. Det kan betyde om jeg får lov til at låne den igen og jeg er rimelig afhængig af bilen *S*

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp.. rens af tæppe i bil
Kommentér på:
Hjælp.. rens af tæppe i bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce