{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er jeres meninger???
  • #1   21. sep 2008 BARF

  • #2   21. sep 2008 Jeg bruger oliver´s hvalpefoder.
    Min hund er ikke så gammel så mit valg baserer sig på andres erfaringer smiley
    Min søsters cavalier (som desuden er bio. bror til min) er glad for dét og har en flot og dejlig pels. Ludvig spiser med stor appetit så smagen fejler vist ikke noget smiley
    Prisen er rimelig og "tænk og test" gav det en god vurdering.


  • #3   21. sep 2008 Da der er mistanke om at Bergkamp har allergi, bruger vi allergi-foder. Jeg har valgt Acana... valget stod mellem Acana eller Orijen... det blev Acana...
    Jeg kunne godt lide deres aredeklaration og så bruger de utrolig meget fisk og lakseolie i tørfodderet...
    jeg bruger det så også til Almunia jeg netop har hentet idag... for selvom hun ikke har allergi, kan det jo ikke skade at give allergi-fodder..
    Bergkamp er meget kræsen!!!! Men elsker dette fodder fordi det dufter og smager så meget af fisk.


  • #4   21. sep 2008 Jeg bruger Specific CYD-HY, som er et allergifoder. Canis har problemer med tarmen og mange hunde med mave-tarmproblemer (her i blandt Canis) reagerer godt på allergifoder, hvor proteinerne er hydrolyserede, hvilket vil sige, at de er brudt ned i meget små bestanddele.

    Tria skal have Hill's P/d, når hun kommer på onsdag :o)


  • #6   21. sep 2008 BARF mener jeg helt bestemt er det bedste foder man kan give sin hund smiley

  • #7   21. sep 2008 Vi fodre med Eukanuba light. Det fungerer godt for begge vores hunde. Vi har holdt fast ved Eukanuba i et par år eller tre da det holder Astas mave i orden. Hun har de første 2-3 af sit liv haft diarre et par gange hver uge. Nu ser vi aldrig diarre, altså med mindre de har spiste gamle døde krabber på stranden.

  • #8   21. sep 2008 Royal Canin..
    Og han har aldrig haft problemer med maven..


  • #9   21. sep 2008 Royal canin.

  • #10   21. sep 2008 Royal canin mini junior får hun pt og spiser det med stor velbehag =) Men hun er også altædende hihi, man sku næsten tro jeg havde fået en labrador ;o) Hun ku æde sig ihjel tror jeg, elsker at apportere, og synes vand er vældig spændende hehe

  • #11   21. sep 2008 Molly får Royal Canine Multiple ???? da hun har HD (så det er specielt fra dr.dyr).

    Max får Royal Canine Medium.

    De stjæler lidt hos hinanden - det er nok det mad, der smager bedst - og så kan det hænde, at de får lidt rester af vores samt selvfølgelig dentastixs, hundekiks, Omega-3 tabl. 1 om dagen 500 mg (Netto's) og skulle jeg komme til at tabe et stykke lækkert tørt rugbrød eller andet, så er de skam også med på den ..... ;o)

    Så det var vist nogen lunde programmet hos os.


  • #12   22. sep 2008 Jeg fodre råt.

  • #15   22. sep 2008 Jeg fodre Gizmo med Royal canin Sensible det gør jeg af flere årsager, bla fordi han er sindsyg kræsen og han er virkelig vild med det her foder, samtidig har han en kronisk tarmsygdom og maven fungere altså rigtig godt på det foder.

    Fluffy bliver barfet og får lidt af hvert efterhånden pga hendes allergi.


  • #16   22. sep 2008 pro plan hiundefodder med kylling til små hunde.. mine hunde elsker det.. det er ligefør de rynker på næsen hvis der kommer lækker sovs på maden... hihi smiley de vil rigtig gerne have den o-naturel

  • #17   24. sep 2008 Bella er temmelig kræsen, men hun kan godt lide det alm. adult fra olivers. Hun hader alt hvad der smager af fisk, så det er totalt no-go. Men hun får også en gang imellem en leverpostejsmad på rugbrød eller rester. Hun elsker også rå grøntsager, allerhelst peberfrugt og frugt, især søde vindruer smiley

  • #18   28. sep 2008 Agnethe B : Det siges at vindruer er giftige for hunde, ligeledes rosiner, man ved bare ikke helt præcist hvad det er der gør det. Men der er mange der ikke er klar over det smiley

  • #19   28. sep 2008 Hej Louise, tusind tak for info, jeg har nu læst mere om vindruerne på nettet, og dem må Bella altså undvære fra nu af - men jeg kan godt forstå hun er vild med dem, for de smager jo bare så godt! smiley

  • #20   29. sep 2008 Er det rigtigt at de er giftige? Ej, Kikkie er helt vild med Rosiner og vindruer. Nå, det var ærgeligt - hun må undvære så smiley


  • #21   29. sep 2008 Kopieret fra Roslev Dyreklinik:
    Rosiner, vindruer
    Man ved ikke, hvilket indholdsstof, der fremkalder forgiftningen hos hund og kat, og ej heller mængden af rosiner/vindruer, der skal spises, før det går galt. Det drejer sig dog om større mængder (>200g rosiner til 20kg hund). Symptomerne er opkastning og smerter fra bughulen mindre end 6 timer efter optagelsen. Årsagen til symptomerne, er akut nyresvigt, der ofte medfører døden.


    Og ellers her:


    (link fjernet)

    (link fjernet)


Kommentér på:
Hvad er jeres meninger???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce