hjæææælp os !!! {{forumTopicSubject}}
Vores lille max bider i alt ting og ødelægger meget for os.
Det hele sker når vi ikke er hjemme.
Vi har lukket alle rum af så de går kun i vores alrum og køkken.
Men indtil nu har han ødelagt div. møbler for godt kr. 50.000 samt ødelagt gulvtæpper for godt kr. 15.000.
Han er ved at være en dyr herre.
Han er hellere ikke stueren - han (ja undskyld) skider og pisser over alt !!!
Vi ved snart ikke hvad vi skal gøre.
Vi elsker ham virkelig - der er jo ingenting når vi ikke er hjemme - dog kan han finde på at skide og tisse indenfor om natten og ret ulækkert at vågne op til om morgen !!!
Vi har meldt os til en hundeskole og håber den starter op så vi måske denne vej kan få ham opdraget noget !!!
Nogen andre som har en god idé for hvad vi skal gøre ???
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Renlighedsproblemet, især hans tisseri kan skyldes at han skal markere alle vegne, fordi der også er en tæve i huset. Det kræver en god gang træning at vænne ham af med det. Konsekvens og lederskab fra jer kan få ham til at holde op - men det sker ikke på en dag, det kommer til at tage tid.
Sluttelig vil jeg tillade mig at kommentere hvad jeg har læst i hundens profil omkring at blive far til tævens hvalpe. Hun er 9 år, og er absolut for gammel til at få hvalpe. Det er heller ikke sikkert at hun som ni-årig kan blive drægtig, men i mine øjne er det at sætte hendes helbred over styr. Jeg siger det kun for at gøre jer opmærksom på at det ikke er OK.
Håber I får vænnet ham af med at ødelægge ting og får styr på hans renlighed.
hjæææælp os !!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside