{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klass i Herning??
  • #1   23. sep 2008 Hej du kan melde til i mellem klasse som går fra 15 -24 mdr eller åben klasse som går fra 15 mdr og op efter, du kan bruge mellem klassen hvis man mener at hunden ikke er helt færdig udviklet, men du skal huske på at det sidste Cert skal tages i åben klasse for at blive champion.

• #3   24. sep 2008 okså melder jeg hende helt sikker til mellem =)

Det går bedre, men ikke super, kæmper stadig lidt med hende, men hun vejer 4,6 7 stykker, og det er da bedre end de 4,2 hun lå længe på.
    Synes også at hendes pels beynder at være mere fyldig, en om det er på grund af kosten eller om det er fordi det begynder at blive koldere det er jo så lige det =)

• #4   25. sep 2008 RC og det er okay, men hun spiser ikke så meget tørfode at hun kan tage på, så derfor blander vi dåsemad i desværre, er hun alt for god til at sotere.

• #6   25. sep 2008 tusind tak Charlotte N. jeg har desværre prøvet det hele, og tun, markral, torskeron, mm kan hun slet ikke li, hun er meget kræsen.
    Jeg tror /ved at det nok er mig har ikke har tålmodighed, har prøvet at fjerne maden, men det er hun ikke bange for, har også prøvet at fjerne-give det og fjerne det igen, men selv om jeg gør det kan hun godt lade være med at spise i 3 dage (har ikke prøvet længere, da hun jo helst ikke må tabe sig, jeg tror jeg bare giver hende dåsemad/leverpåsteg, ind til efter herning og nyborg, og så må jeg jo prøve at bide i det sure æble, eller noget, egentlig har jeg ikke noget i moddåsemad, er bare bange for at hun ikke får brugt sine tænder nok, men har overvejet at give ben eller andet at tykke i, vil det så være nok??

• #8   25. sep 2008 ja fordi det var nye spændende godbider, hun vil da også gerne leve at pølser og frikadeller som hun får når hund er til lydighedstræning =)

• #9   26. sep 2008 det må du meget gerne Charlotte, det kan jo ikke ske noget ved at prøve =)

Kommentér på:
klass i Herning??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce