"fiske" død :´( {{forumTopicSubject}}
nemo også kaldt fiske døde i søndags..
Hun var en 3 årig pingeser rigtig dejlig hund.. (min fasters hund) den var på besøg ved min farmor og farfar da de pludselig ikke kan finde nemo.. de går ud og kigger efter den da de ser en lastbil kører væk og en mast hund ligge på vejen.. de fik fat på vognmanden men han havde hveken set eller mærket at han var kørt over hunden..
min fætter var rigtgt ked af det han er 7 år (var med ude og lede efter nemo da de fandt den, så han så det hele) så de holde en rigtig fin begravelse for hende i søndags.. så hun kom godt over i hundehimlen selv om hun havde en forfærdelig død..
ville bare lige ud med det..
feb 2008
Følger: 124 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.059
Vi tænker på jer, og på den stakkels lille dreng der var vidne til den grimme ulykke....hvor er det synd for ham...og for alle jer der havde ham kær...
Jeg bliver helt rørt, husker så tydeligt alle de følelser man har når man mister sin elskede hund...jeg tror aldrig jeg kommer over tabet af min dreng....
Tanker og klem fra maja
dec 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 744
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 103
men forstår ik at en hund render frit rundt uden snor eller at haven er hegnet ind og slet ik et fremmed sted den ik bor
men det skal jeg nok ik kunne forstå ved ik om det kun er mig der ik slipper min hund ud af øjnene
"fiske" død :´(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside