581 visninger
|
Oprettet:
Smiler {{forumTopicSubject}}
Smiler jeres IF'er meget - eller har de gjort det som hvalpe. Sigla smiler rigtig meget og det ser da også rigtig sødt ud - nu hvor den er hvalp, men det kan jo godt se noget faretruende ud når en voksen IF'er smiler, hvis man ikke kender til denne vane.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Eller hvis man f.eks. kommer til at træde ham over tæerne, han er rendt imod el-hegnet e.l.
Når han så kommer og skal have trøs eller han skal indynde sig så smiler han.
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.326
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 205
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 877
Har mødt et par islændere, som smilede meget, når de hilste på en. Smillas søster og mor gør det også forholdsvis meget.
Smilla selv har en lidt anderledes, måske knap så charmerende måde at smile på;) Det startede med, at hun viste rigtigt tænder, når hun lå fx ved siden af sofaen og ville have opmærksomhed.. ikke bare lige lidt af tænderne som det jeg har set hos andre, men derimod tandkød og hele molevitten! dernæst fulgte at hun sagde nogle grynte-lyde, dernæst poterne der gned på næsen, mens hun rullede rundt - og sidst men ikke mindst: minimum ét stort nys!
Jeg har efterhånden rost hende for hver gang hun har "smilet" og nu kan hun det stort set, hvis jeg lokker med en godbid - det fungerer dog stadig kun liggende på gulvet, og resulterer stadig oftest i et nys, sikkert fordi næsen blir så krøllet;) og det er stadig "tandkødssmil"!
Smiler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside