{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smiler
  • #1   2. okt 2008 Reiki gør det af og til. ikke meget, men det er særligt hvis man lige har "råbt højt". Altså hvis han f.eks. har været ved at stjæle ting fra mine forældres hund e.l.
    Eller hvis man f.eks. kommer til at træde ham over tæerne, han er rendt imod el-hegnet e.l.

Når han så kommer og skal have trøs eller han skal indynde sig så smiler han.

• #2   2. okt 2008 Malou smiler en del, men ikke overfor andre hunde, det er mest hjemme i privaten og især om morgen når vækkeuret ringer. For så ved hun at nu skal vi ud smiley

• #3   2. okt 2008 Jeg har kun set Snælda gøre det få gange. Eller også gør hun det når jeg ikke ser det smiley

• #4   3. okt 2008 Jeg elsker bare når de smiler, det er så fantastisk:)

Har mødt et par islændere, som smilede meget, når de hilste på en. Smillas søster og mor gør det også forholdsvis meget.
    Smilla selv har en lidt anderledes, måske knap så charmerende måde at smile på;) Det startede med, at hun viste rigtigt tænder, når hun lå fx ved siden af sofaen og ville have opmærksomhed.. ikke bare lige lidt af tænderne som det jeg har set hos andre, men derimod tandkød og hele molevitten! dernæst fulgte at hun sagde nogle grynte-lyde, dernæst poterne der gned på næsen, mens hun rullede rundt - og sidst men ikke mindst: minimum ét stort nys!

Jeg har efterhånden rost hende for hver gang hun har "smilet" og nu kan hun det stort set, hvis jeg lokker med en godbid - det fungerer dog stadig kun liggende på gulvet, og resulterer stadig oftest i et nys, sikkert fordi næsen blir så krøllet;) og det er stadig "tandkødssmil"!

Kommentér på:
Smiler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce