{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KSS Gørlev
  • #1   13. okt 2008 Tillykke med Barika - Hun er nu også en køn tæve. Hvem skældte dig ud? Renate var måske efter dig som i Ballerup *GG*
    Jeg måtte melde afbud. Penjo har haft kennelhoste (min dyrlæge mener, at han har fået det, da vi var på kig i Ballerup, men som det florerer i øjeblikket, kan det vist være hvor som helst) - fik pengene retur og ros for at holde begge mine hunde væk, og ikke smitte flere. I dag er hans sidste karantænedag - Tror de begge vil sætte pris på en ordentlig luftetur i morgen smiley

• #2   14. okt 2008 Jaaa - Renate drillede dig en del i Ballerup smiley

Penjo er kommet sig helt - Han fik penicillin og allerede 1½ døgn efter var han hostefri - men skulle stadig holdes i ro - og selvfølgelig væk fra andre hunde. Vi har været på travetur i formiddags - Og det var med stor nydelse for os alle tre smiley

• #3   15. okt 2008 Helt ærligt - aner det ikke. Men flyet alene er vel de første 5.000 kr?
    Hvorfor har du slettet dit indlæg med resultater fra Gørlev?
    Jeg synes, at du godt kan tillade at prale af den lille Barika *GG*

• #4   15. okt 2008 Nej - hjemmeside har jeg ikke lavet. Kigger på andres i stedet - hi hi
    Jeg har ikke talt med Birte om priser, men bare ved at google lidt på flypriser kan man jo finde ud af det.
    Du har jo selv prøvet at importere fra udlandet, så du ved nok mere om det end jeg smiley

• #5   15. okt 2008 Vil også lige ønske tillykke med barikas resultat smiley Det var da super flot, men hun er da også lækker.

Selv går jeg og overvejer om jeg skal prøve og tage til rally-o konkurrence med Miki i november...

• #6   17. okt 2008 Hææyy - jeg var ikke med - men Bimsen var der ... hun blev bedste tævehvalp, bedste hvalp i racen ... og så nr. 3 i store ring om lørdagen ... bedste resultat indtil nu ... og så var jeg der ikke engang ... jeg var i Prag og shoppe ;D ... men jeg er superstolt af min lille bims altså ... Også selvom hun ingen modstand har i løve-ringen ...

• #7   18. okt 2008 Camilla, det var da også super flot, tillykke med det.

Kan godt være hun ikke havde modstand i løve-ringen, men det har hun da haft i storering.

• #8   18. okt 2008 Stort tillykke - Og som Mette skriver - der er da rigelig med konkurrence i den store ring

• #9   18. okt 2008 Tak - og tillykke til Barika smiley ... Det er bare sjovest når det går godt det der udstillingsnoget ;D

• #10   19. okt 2008 ØV - Har lige kigget på billeder fra Gørlev - Man kan ikke se Bella på billedet - Der er kun rumpen af nr 1 og 2 !
    Jeg håber at KSS får et bedre billed fra en eller anden fotograf smiley

Kommentér på:
KSS Gørlev

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce