{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

hormonknopper.. {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen og velkommen til denne gruppe

Vi har en dejlig sp pige på 8 mdr. Hun har under munden og rundt ved mundvigen knopper, dyrlægen kalder dem hormonknopper. Han siger det er ganske normalt.

Oplever i også dette ved jeres?

Jeg tænker på om det kan være en form for varmeknopper også, de klør på hende og hun kradser til tider hul så det bløder..

Hvad tænker i om det??

Knus maja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hormonknopper..
  • #1   4. nov 2008 Hej Maja

Og tak for velkomsten :o)

Altså nu er jeg jo ikke ligefrem nogen garvet hundeejer, men jeg har aldrig hørt om sådan nogle hormon knopper. Er det så fordi der er kludder med hormonerne, siden de dukker op??

Da Mango var yngre og havde mere hud under hagen - pelikan pludder - så kunne han godt få udslet der, fordi det var fugtigt af vand og mad. Der hjalp det at tørre ham hver gang han havde drukket og spist.

Kunne det være en mulighed, nu du selv er inde på varmeknopper. For varme og fugt giver udslet ;o)

• #2   5. nov 2008 Hej karina
    Jamen de der hormonknopper skulle, efter hvad dyrdoktormanden siger, altså kunne dukke op hele hundens liv, dog mest og især når de ikke er så gamle.
    Alma har faktisk næsten haft dem hele tiden, og det er på trods af at vi tørrer hende HVER ENESTE gang hun har drukket og hvis vi træner og der så er savl (og andet godt-såsom halvgnaskede godbidsrester!!!!)
    Derfor er jeg i vildrede over at de stadig er så slemme. Nogen er jo på størrelse med en ært...
    Som der (for et par gange siden) i sp-bladet var noget med den der sygdom rundt om munden strøg jeg jo straks til dyrdoktor, men fik afkræftet at det skulle være det...

Jeg har bare så ondt af hende, for det er en tydelig gene for hende kan jeg mærke...

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op

Tak for sidst og klem til dig og mys til mango fra os

• #3   7. nov 2008 Ja det er bare frygteligt, når ens hund lider - uanset hvad årsagen er. Håber i finder noget der kan hjælpe hende :o)

Selv tak. Det var virkelig hyggeligt. Hvad endte det med? vi var jo noget forvirrede over alle de der forskellige bånd ...

• #4   19. nov 2008 jamen jeg kan faktisk ikke svare på det med båndene, for det nåede jeg ikke helt at få en forståelse af...men alma fik et lyserødt for særdeles lovende og et mørkeblå for en andenplads smiley

• #5   19. nov 2008 De der hormonknopper, er det dem der ligner bumser?

• #6   19. nov 2008 ja det gør de, de er røde og ved nogen af dem kan man trykke lidt væske eller gullig væske ud af

• #7   20. nov 2008 Det lyder som de bumser Jytte havde som hvalp. Jeg duppede dem efter anbefaling med klorin, så forsvandt de efter nogle dage.

• #8   21. nov 2008 tak jeppe smiley

Kommentér på:
hormonknopper..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce