{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Marsvin (og rotter)bortgives {{forumTopicSubject}}

Da min veninde er gået fra sin mand og ikke kunne tage alle sine dyr med har jeg modtaget 3 stk og de søger alle nye hjem. De er alle hanner,2 er ca 7 mnd og 1 er ca 5 mnd.De er alle brune. Den ene har hvidt hovede med sort ring om øjet,en har vidt hivede og den sidste er brun med svagt mønster af sort.Jeg har desværre ingen billeder da jeg ikke kan finde min usb-kabel:-(
De kan afhentes gratis.Jeg bor i vestjylland,lige udenfor videbæk(mellem Herning og Ringkøbing)

Har også 6 rotteunger der søger nye hjem.Mor er hetterottte,far er skinny.De har alle pels,men den føles lidt underlig ud.:-)
FMoren gives også væk,Faren vil jeg dog gerne have lidt for da han kostede ret meget.
ring/sms på 27409340 eller skriv bare her inde hvis der er nogen der kan give dem et godt hjem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin (og rotter)bortgives
  • #1   5. nov 2008 ok.....????? Hedder det røde så eller hvad?
    Jeg har altså haft en der var kakao farvet........og det er ihvertfal brun

• #2   5. nov 2008 Julie: Man skal være bruger af begge de steder for at skrive der inde og det er jeg ikke.

Det haster altså lidt med at finde nye hjem for jeg har ikke plads til så mange

• #3   6. nov 2008 Såå krise er det altså heller ikke:-)
    Det er bare meget fuldt her lige nu å derfor haster det lidt,men det er ingen krise.
    Det er dyr jeg har taget imod som rescue på samme måde som du nok har gjort og jeg er selv aktivt medlem hos alle dyrs ret så det er lidt der det ligger. Der er nemlig dyr i kø for at komme ind til videreformidling så det er lidt om at finde gode hjem til de der allerede er her så de næste kan få komme hertil smiley
    Men mange tak for at ddu forsøger at hjælpe smiley

Kommentér på:
Marsvin (og rotter)bortgives

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce