{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herning på søndag?
  • #1   6. nov 2008 jooo det er der da :O) Har du helt opgivet at have Buller ???

Ha en dejlig dag

• #2   6. nov 2008 Nej, det har jeg bestemt ikke!! smiley Så meget godt (og sjov!) Diva gav mig, det kan jeg da ikke undvære !

smiley

Andre??

• #3   6. nov 2008 tja vi skulle have været der, men er desværre kommet til at melde begge hunde til lørdag istedet smiley øv øv

• #4   6. nov 2008 Carsten altså - tsk tsk smiley

Det var ærgeligt, jeg kommer kun søndag og kigger smiley

• #5   6. nov 2008 husk alle at der er en yderst farlig kennelhoste i omløb så godt råd til jer, der er kommet en ny vaccine som næsespray ved dyrlægen, en rigtig god ide for det siges at denne hoste kan være dødelig.. her på fyn er det en epidemi så vi har meldt afbud med alle vores staffer...

• #6   6. nov 2008 Uh, det lyder slemt. Jeg har kun fået vaccineret Mona med den nye vaccine, men de andre ryger også med på vognen efterhånden som de skal ned og revaccineres.

• #7   7. nov 2008 Carsten hvad ??????????? Det er sgu da løgn !!! Nå gud ved hvem de 30 tilmeldte så er ?!?!? Jeg regnede da med at se jer derover..

Hils derhjemme.. og pøj pøj på lørdag.

• #8   7. nov 2008 Jeg skal ikke have Lilo med derned - men kan jeg hive sådan en omgang med hjem?? smiley
    Aner ikke hvordan sådan noget smitter..

• #9   7. nov 2008 Trine M

Nej umiddelbart skulle det ikke være sandsynligt. Det smitter ved luft og væske men det skal være sådan indenfor rækkevidde af en hostende hund osv.. Det er ihvertfald hvad min Dr. dyr siger.

• #10   7. nov 2008 Okay så er jeg mere rolig.
    Ville godt nok være ærgeligt hvis jeg kunne få det med hjem til Lilo jo, hun er ikke kennelhoste vaccineret, endnu !!

• #11   7. nov 2008 Jeg har nu slæbt det med hjem de sidste par år jeg har været i herning og det er endda lykkes mig at holde mine hunde fra andre så der er ingen garentier, derfor er mine blevet vaccineret med den nye vaccine mod kennelhoste i år !

• #12   7. nov 2008 Men du har haft hundene med?

Er mere det jeg tænker, at jeg skal ikke have Lilo med.
    Men hvis det kan sætte sig på mig og så sætte sig på Lilo når jeg kommer hjem, så er det godt nok surt da...

• #13   7. nov 2008 Ja jeg har haft hunde med, men sjov nok er det ikke de hunde som blev syge...tror ikke man kan garentere for kennelhoste det er meget smitsomt og er jo som sagt luftbåret.

• #14   7. nov 2008 asta´s mor
    det var også meningen vi skulle have været der, istedet for lørdag men så desværre ikke alligevel fordi jeg fik klovnet lidt i det men sårn er det bare
    vi ses hils.........

• #15   7. nov 2008 Øv...nu ved jeg slet ikke om jeg tør tage derned smiley

Gider da ikke Lilo skal blive syg bare fordi jeg vil ned og se udstilling.

• #16   7. nov 2008 jeg har forhørt mig meget da vi lige har haft smittet alle vores hunde fra vi var i års og den er BESTEMT ikke sjoj kan jeg hilse og sige, det er meget være end normal kennelhoste den der folrere her på fyn... den smitter gennem luften og lige meget hvormeget du holder din hund fra andre hunde så er det ikke nok, denne her er så slem at sandsynligheden for smitte er enorm stor bare det hunden er i samme lokale som andre hunde der er smittet eller der har været smittet inden for de sidste 3 uger.... ALT her på fyn er aflyst, træning, kurser, udstillinger mm... så det siger alt...

• #17   7. nov 2008 Man kan desværre ikke nå at vaccinere inden på søndag, ellers havde jeg været hos dyrlægen allerede i dag.. Må gøre det næste uge så...

• #18   7. nov 2008 Men det hjælper vel ikke at vaccinere efter, eller hvordan?

Tobias: Ved du om det kan smitte via menneske?
    Jeg skal jo derned UDEN hund...men hvis det kan hænge på mig på vej hjem, så er det jo ikke så fedt smiley

• #19   7. nov 2008 Jeg var på udstilling i Aars og Pølsen var med, hun har heldigvis ikke haft nogen kennelhoste endnu men man kan jo ikke vide sig sikker og tage det som en selvfølge at hun ikke får det. Det hjælper muligvis og den nye vaccine er ekstra skrap og skulle være bedre end den man kunne få førhen. Vaccinen skal have 3-4 dage førend den kan gøre noget godt og det kan jeg så ikke nå til søndag morgen.

• #20   7. nov 2008 Nej, er også det jeg tænker.

Øv altså, jeg må hellere gå i tænkeboks, vil SÅ gerne ned og se alle bullerne..

• #21   7. nov 2008 Den nye vaccine virker efter 72 timer

• #22   7. nov 2008 Trine M

Skift tøj når du kommer hjem og tag et bad inden du kommer i nærheden af din hund. Så er det jo heller ikke værre :O) Det bliver jo helt fantastisk med 30 Bull Terrier, gang i gaden og masser af fjolleri..

• #23   7. nov 2008 Ja, det er jo så også de 3 dage den skal have til at virke..

Asta's Mor: Ja, jeg tror altså også jeg tager chancen (eller risikoen?!), for hold op hvor vil jeg gerne ned og se dem, der kommer jo mange !!

Og det er jo med at suge viden til sig hele tiden, vil jo gerne selv udstille fra næste år af smiley

• #24   7. nov 2008 i skal bare være obs på at når i kommer hjem fra udstillng så vil kennelhosten bryde ud efter 7-8 dage efter smitten og hvis der da ingen ting er kommet så få næse vaccinen i en fart for problemet er at hvis din hund er smittet men endnu ikke har vist udlag og du så vaccinere mod den mens den er smittet så bliver den faktisk så farlig at det siges den kan sidde på lunderne og så blive dødeligved yngre hunde....
    vores den lille på 5 md var ved at sætte pelsen til af det men har heldigvis overlevet den... puha...

ang smittet fra mennesker så smitter den via spyt eller snot på fingre eller gennem luft, ang snot og spyt så skal du gå ret hurtigt fra en hund til en anden for det kan smitte men jeg ville skifte tøj og vaske fingre når jeg kom hjem, justi caise...

• #25   7. nov 2008 Okay, så er jeg meget mere rolig.

Jeg har en tur på knap 2½ time hjem og jeg skifter da bare tøj og går i bad osv.

Og så venter jeg 1-1½ uge og ser om der sker noget, hvis ikke, så kommer Lilo med ned og bliver vaccineret mod kennelhoste!

• #26   7. nov 2008 Ok, jeg har også besluttet mig nu - jeg tager afsted smiley

Glæder mig til at se alle de skønne bullere!

• #27   7. nov 2008 Vi var også i Års med alle vores og fik ingen kennelhoste med hjem. Min ven havde også 3 af sine med og heller ingen der fik det. Men man kan da hurtigt få raget noget til sig, for der er stortset altid noget i omløb et eller andet sted. OG desværre beholder folk ikke sine syge dyr hjemme... Skam Jer.

Vi ses lørdag & søndag.

K.

Kommentér på:
Herning på søndag?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce