{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.496 visninger | Oprettet:

benadryl {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har erfarringer med det til hunde med allergi. vi har prøvet traumeel, men det har inden effekt på lulu så nu håber vi dette kan hjælpe. for hun er på vej i løb og klør sig sindsygt, store sår og pelstab

jeg ringede til min lokale dyrelæge og ville faktisk købe binyrebakhomon men han ville ikke anbefalde det til en så ung hund øhh det er den klinik jeg hele tiden har været på og det eneste de netop gjorde var bare at give hende en spøjte så det var faktisk ham der sagde jeg skulle prøve antihistamin istedet.

men kender i andre hvis dette også slår fejl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benadryl
  • #2   12. nov 2008 vi udsatte sterilitationen for vi vidste ikke om hun skulle aflives. så vi har frygten tiden til hun kom i løb igen og nu kan jeg se den er ved at være der. men vi tvivler heller ikke på at hun skal da hendes gode legekammerat er ved at være kønsmoden og der skal ingen upser kuld her. og så håber jeg da også for at det dæmper hendes homoner MEGET.

  • #3   12. nov 2008 lytter lige med har nemlig også overvejet benadryl til oskar... men er lidt imod at give menneske medicin til min hund...

    Rikke smiley

    p.s. Jeanne B. håber du finder ud af noget til din dejlige vaps! smiley


  • #4   12. nov 2008 kan godt forstå dig rikke, men jeg vil hellere give det end binyrebakhomon, det blev hun proppet med det 1.år af hendes liv, så det er kun i virkelig nødstildfælde at jeg vil putte mere i hende,

  • #5   12. nov 2008 nina har været på det og ingen effekt, har snakket flere gange med dem og forhandler også selv produkterne

  • #6   12. nov 2008 det har jeg ikke hørt om. vil lige læse lidt på det. tak for det!

  • #7   12. nov 2008 Zyrtec = Cetirizin http://www.medicin.dk/(m4grjf45whsid5bghygsja55)/show.aspx er det jeg bruger til Kia ...
    Og indtil videre har det virket upåklageligt.
    Det er nonsederende ...

    Det er også dette vi ofte bruger til vores menneskelige allergipatienter hvor jeg arbejder. Dog er det her forskelligt fra person til person hvor vidt det virker sederende ...

    Når Kia får et rigtigt udbrud er Zyrtec dog ikke nok til alene at få bugt med udbruddet. Der skal en enkelt dosis binyrebarkhormon til.

    Ved de små udbrud er Zyrtec nok og om sommeren er jeg meget obs. på at have noget hjemme i tilfælde af at Kia skulle blive stukket af en bi eller andet ...

    Zyrtec'en tager udslæt og kløe forårsaget af allergi men fjerner ikke selve årsagen til allergien ... Det er derfor kun symptombehandl.


  • #8   14. nov 2008 kunne godt forstille mig at de kunne blive imune over for det, det samme ses jo ved binyrebak og dosisen skal forhøjes:-( men jeg ellers vil jeg lige ringe rundt.



Kommentér på:
benadryl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce