1.549 visninger
|
Oprettet:
Morgenkvalme:) {{forumTopicSubject}}
Her til morgen/middag har Malou kastet op to gange.. Først ud over mig og min fine hvide morgenkåbe, og dernæst ud over hele min bil.. Og nu er jeg en af de mennesker, der slet ikke kan have at tørre opkast op, så har været ved at ørle, jeg ved ikk hvor mange gange nu:)
Nå men mit spg er så, om hunde kan få "morgenkvalme" når de er gravide, ligesom os mennesker:) Ikke grine, ved godt det lyder lidt dumt, men ku jo godt ske:) Malou har jo været ude at blive parret i sidste uge, så det ku jo godt være et tegn på små vapser i maven...
Knuz fra hende med opkastfobi:)
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Annoncer: 2 Emner: 53 Svar: 1.883
Fik at vide ved dyrlægen at hunde får kvalme lissom mennesker,,også i forskellig grad og på forskellige tidspunkter af deres graviditet. Men dog var det sjældent i den grad som Ayla fik det
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 205
Jeg synes nu det er værre og komme hjem om sommeren til et varmt hus (blæseren køre dog for Snældas skyld) og finde to store tyndskids høm hømmer inde på kontoret. EJJJJ.... der fik jeg godt nok lidt opkast op i halsen. Puha... det var en oplevelse jeg kunne have levet foruden.
Morgenkvalme:)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside