{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

Morgenkvalme:) {{forumTopicSubject}}

Her til morgen/middag har Malou kastet op to gange.. Først ud over mig og min fine hvide morgenkåbe, og dernæst ud over hele min bil.. Og nu er jeg en af de mennesker, der slet ikke kan have at tørre opkast op, så har været ved at ørle, jeg ved ikk hvor mange gange nu:)

Nå men mit spg er så, om hunde kan få "morgenkvalme" når de er gravide, ligesom os mennesker:) Ikke grine, ved godt det lyder lidt dumt, men ku jo godt ske:) Malou har jo været ude at blive parret i sidste uge, så det ku jo godt være et tegn på små vapser i maven...

Knuz fra hende med opkastfobi:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgenkvalme:)
  • #1   15. nov 2008 Uha ,,JA,,det kan de!! Min Ayla fik kvalmepiller de sidste 10 dage af hendes graviditet,ca. Cerenia-um-et eller andet. Hun kunne ikke engang holde en mundfuld vand i sig til sidst. Det var så synd, og hun havde det så hårdt. Så jeg forkælede hende alt hvad jeg kunne, hun ville/kunne jo faktisk ikke spise til sidst.
    Fik at vide ved dyrlægen at hunde får kvalme lissom mennesker,,også i forskellig grad og på forskellige tidspunkter af deres graviditet. Men dog var det sjældent i den grad som Ayla fik det

• #2   16. nov 2008 Puha nej...opkast er heller ikke mig. Men har da ligesom lært og tage det i mig. Noget opkast kan jo være værre end andet opkast. Min Snælda kastede også op to gange ude hos mine forældre, det var lige aftensmaden der røg op. Men om ikke hun gik ud og spiste det sidste op bagefter.. hmm smiley
    Jeg synes nu det er værre og komme hjem om sommeren til et varmt hus (blæseren køre dog for Snældas skyld) og finde to store tyndskids høm hømmer inde på kontoret. EJJJJ.... der fik jeg godt nok lidt opkast op i halsen. Puha... det var en oplevelse jeg kunne have levet foruden.

Kommentér på:
Morgenkvalme:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce