1.383 visninger
|
Oprettet:
få hunden til at gå med bager posen i {{forumTopicSubject}}
hvordan får jeg rex til at gå med en pose i munden på vej hjem fra ex. bageren...
håber i ved hvad jeg mener
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.313
Kia bærer gerne noget i munden over lange afstande. Men det er ikke noget jeg har lært hende, det er noget hun gør af sig selv. Fx. det legetøj eller den pind vi bruger som apport. Hun smider det af sig selv når hun ser bilen ...
feb 2008
Følger: 124 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.059
Held og lykke-Knus maja
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 183
Jeg præsenterede min hund for det, som noget af det første da jeg fik ham hjem, og fra dag 1 har han båret posen med (sit eget ) brød hjem fra bageren, der er engang imellem, han skal smage lidt ofte på brødet, så er der kke mere når vi kommer hjem, men for det meste har hele Håndværkeren i behold når vi kommer hjem, han vil ikke bære det i en plastpose, det skal være bagerposen,
nov 2008
Jeg må indrømme, at min Dumbo savler så meget, at ingen har lyst til at spse det brød han bærer, så han bærer altså kun sit eget, men det er han også dygtig til, men da han jo er en labrador blanding, bærer han faktisk det meste som ham bliver præssenteret for, dog ikke hvis det er i plastposer, dem vil han absolut ikke have i sin mund,
nov 2008
MIn Dumbo vil også gerne gå med altr mulig andet i munden, bare ikke plastposer, han er rigtig god til at opstøve gammelt fodtøj op, det hatr jeg så fået ham lært at vi skal smide i contanieren, så hanleger med det mens vi er på sportspladsen, og når vi når til den første container, så afleverer han det gerne, mod et stort kram,for selv om der er labrador og golden retriever i ham, er han IKKE glad for godbdder, jeg har egentlig problemer med at få ham til at komme nok op i vægt,
få hunden til at gå med bager posen i
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside