Dværgpinscher

Dværgpinscher

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fuldt udvokset? Fuldt udvokset?

Hej hej!

Ville bare høre hvornår jeres dværgpinschere cirka stoppede med at vokse? Min Frida er snart 9 mdr, og synes stadig hun vokser en lille smule.
Spørger mest fordi det nu er aktuelt med hunde-overtøj i det koldevejr. Og så ville jeg jo begrænse mig lidt i fht. shopperiet, hvis hun alligevel ikke kan passe det til næste år...

Tak for hjælpen:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuldt udvokset?
  • #1   29. nov 2008 du skal nok regne med at den bliver lidt bredere, men prøv at spørge BENTHE J fra denne gruppe, hun er avler :O)

• #3   29. nov 2008 diego var fuld højde omkring 9 mdr's alderen, og han har nogenlunder sat muskler....han er 1½ nu

• #4   30. nov 2008 Tak skal I have!
    Det er jo åbenbart meget forskelligt, også hvor store de bliver til sidst.
    Men så er det jo godt man kan sælge det tøj der bliver for småt videre herinde:-)

• #5   2. dec 2008 Deres højde er for så vidt færdig når de er 1 år, nogle få snupper lige en cm mere i højden når de er 2 år. Det der sker efter det første år, det er bredden dvs. bryst kassen bliver bredere musklerne bliver sat og den færdige form ses mest tydeligt når de er omkring 3 til 4 år gamle.
    Derefter skal man passe vægten for så har de tændens til at blive fede.
    Hilsen Benthe

• #6   3. dec 2008 Tak:-) Dejligt at man kan få hjælp af andre dp-folk herinde!

Kommentér på:
Fuldt udvokset?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce