{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Afkrudning af hundene juleaften? {{forumTopicSubject}}

Min kære far har lige spurgt om jeg vil tage Charlie med i hundeskoven d 24 så han er godt træt når han skal være alenehjemme om aftenen, og havde selv tænkt på at Sitta skulle en tur i skoven omkring middagstid eller sådan noget da hun også skal være alene hjemme om aftenen.

Så vil lige høre om der er nogen der vil lege med os d 24 i Løsning hundeskov? :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afkrudning af hundene juleaften?
  • #1   4. dec 2008 Vi er da helt klart med smiley

De skal nemlig med i byen juleaften, så må også gerne være trætte.

Og der er Millie jo også ovre sin løbetid, så er det bare om Rikke snart kommmer i løb.

• #2   5. dec 2008 Basse:

Jeg regner med at være der omkring kl 11.30 eller kl 12.00 :O)

• #3   14. dec 2008 Da vi måske holder jul i løsning kan det godt være vi også kommer forbi

• #4   22. dec 2008 hvis vi kan nå det kommer djanco også ud og leger

• #5   22. dec 2008 Tiden blev sat til kl. 11.30 smiley men Basse kommer vist før tid, de er nok morgen friske smiley

Rigtig god jul til dem som ikke kommer, hilsen Rikke, Millie og Anette.

• #6   22. dec 2008 Basse:

Hvad er der sket i søndags?

• #7   22. dec 2008 Basse:

Kan godt forstå at du er frustreret over jeres oplevelse i skoven... Men tror at det har meget at sige at han er ved at blive voksen, og tror stadig at Millie har duftet lidt godt efter hendes løbetid. Synes bestemt ikke at i skal blive væk fra vores træf. Selvom at Basse brummede af de andre hunde var han jo ikke dum overfor dem.
    Tror også at hans størrelse har lidt at gøre med hans opførsel. Han er jo noget mindre end de andre hunde og bliver derfor nødt til at være lidt mere skrap for at undgå at blive løbet over osv :O)

Ang det med de 2 dumme hunde kan jeg virkelig godt forstå at i blev bange! Skete der noget med ham???
    Som jeg sagde til Karin så er det vigtigt at i kommer ud i skoven så hurtigt som muligt igen så han ikke udvikler en frygt for andre hunde. Det ville være trist hvis han bliver så bange for skoven/andre hunde at han begynder at lave udfald når han møder andre hunde - Du ved angreb kan være det bedste forsvar.

Synes virkelig at i skal tage med d 24 så Basse kan få en god oplevelse igen, og begynder han at blive for dominerende så må vi jo bare tage den derfra.. Er sikker på at os i gruppen nok skal sige fra hvis det bliver for meget (jeg kunne nu godt li at han var lidt efter Charlie, den bette skid har godt af at lære at han ikke kan få lov til alt *G*)

Vi har, lige som Karin, bestemt heller ikke lyst til at undvære jer!

Mange knus og varme tanker til jer og Basse herfra :O)

Kommentér på:
Afkrudning af hundene juleaften?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce