{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

savner dig spike :( {{forumTopicSubject}}

ja nu er spike her ikke mere smiley han blev aflivet i fredags...
er i gal hvor var det sygt hård var sku glad for den vildbasse alt det balade han har lavet (meget) kan jeg nu side og sige nå til for savnet til ham er meget støre..
nogen gange tænker jeg om det var forkert og aflive ham men vælger og tro at det var det rigtige valg..

historigen til det hele...
spike havde i nogle dage ændret sin adfær til en vild og trossig hund det tog jeg stille og roligt og blev ikke gal og råbte af ham.. men så skete det der bare ikke må ske en pige han kænder og han er glad for hinde. men i fredags klikkede han lige over for hinde hun er god til og læse hunde og arbejte med dem og hun er ikke bange for hunde der er gale og knore men havde hun ikke handlet som hun gjore var det gået helt galt hun fik spike lugget af vejen og jeg kontaktede nogle folk for og høre om de kunde rede ham men nej der var ikke nogle der kunde og jeg ville ikke have at han skulle vidre til nogle der ikke kunde arbejdte RIGTIGT med ham så jeg tog det meget svære valg og ringede til dyrelægen samme dag...
for kunde han gøre det over for hinde kunde han gøre det over for alle også mig og det ville være forkert og tage chancen sys jeg tænk hvis det var et barn.. og så ville det være en til i statistikken over bid fra muskel hunde fordi jeg ikke ville se det i øjnene men det gjore jeg..

sory den lange tekst og stave fejl osv men jeg er ikke helt mig selv og er kedaf det..

vil i fred spike du vil have en stor plads i mit hjerte og blive savnet mange gange hvis ikke hele tiden håber du kom godt over på den anden side

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savner dig spike :(
  • #1   7. dec 2008 Det ka jeg godt forstå......det er utroligt syndt:-(...jeg har selv prøvt at miste hund da jeg var helt lille.....fordi min storbror ik ku passe den godt:(

• #2   8. dec 2008 tak skal i ha jeg kan ikke skrive mere lige nu det er for hård og skrive om nu

• #3   8. dec 2008 min charlie tager med sikkerhed godt imod din spike, og nu kan de lege uden at have nogen som helst bekymringer eller smerter og når du ser spike igen vil han hilse dig som han altid gjorde med en overøsning af kærlighed og glæde over at du har truffet det rigtige valg for ham.
    Beslutningen er hård, og man er altid i tvivl, men hvis ikke man var i tvivl ville man ikke være glad for sin hund.
    Spike har det godt nu, og det kan du kun takke dig selv for, så næste gang du ser en regnbue, rene, så er det spike der sender dig en hilsen og siger tak fordi du har givet ham fred.
    Jeg tænker på dig og sender de sørgmodigste hilsener til dig, kæmpe stort knus fra en der ved hvor hårdt det er at miste sin elskede lille skat

Kommentér på:
savner dig spike :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce