Sundhedsattest Sundhedsattest
Jeg fk jo hvalpe for første gang i september. Vores sidste hvalp er nu på vej ud i nyt hjem, - vi har lovet at beholde ham til d, 20. december hvor hvalpekøberne har ferie :0)
Vi havde ham til dyrlæge for en uges tid siden - hvor han blev vaccineret, chippet og sundheds-checket.
Jeg har efterfølgende opdaget at dyrlægen i hans sundhedsbog har noteret: lille knæk på hale , - lille underbid.
Nu er det sådan at en Boston Terrier skal have underbid eller tangbid ifølge standarden. Og halen skal være lige eller skrueformet. Og ifølge min bedste overbevisning har vores hvalp en fuldstændig normal hale - altså skrueformet ( ligner lidt et lille knæk).
Jeg ved at der ikke findes specielt mange Bostonere i DK - og nok slet ikke på Lolland :0) - så dyrlægen kan være undskyldt ...
Men tænker på om jeg skal prøve at få en anden udtalelse fra dyrlægen ang. bid og hale. Eller skal jeg bare grine af det....tror jeg også at køberen vil - men jeg kan jo ikke vide det 100%....
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.555
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.172
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.176
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.525
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.172
Men som Maj-Britt H siger - selv en dyrlæge kan ikke vide alt - og jeg trotr ikke at det er så tit at dyrlæger møder en BT.
Sundhedsattest
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside