499 visninger
|
Oprettet:
Feriemad (ikke råt) {{forumTopicSubject}}
Nå, nu skal potten passes et par dage, og da mit råfodringsregime bliver besværligt for passeren, især da der er andre hunde i hjemmet har jeg besluttet at køre hunden over på tørt de 4 dage jeg er væk.
Nogle forslag til et mærke der kan købes i små poser (helst 1-2kg, men det er nok en tand for optimistisk) der ikke giver hans system for meget af et chok?
Jeg tænker fiskebaseret.. Ville helt vildt gerne prøve Ziwipeak, men har ikke den fjerneste anelse om/hvor jeg kan nå at få fingrene i det til på onsdag.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Hvad med det her?
http://www.foderxpressen.dk/shop/healthy-paws-adult-293p.html
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 182
mar 2006
Du stiller et relevant spørgsmål. Det er fordi jeg ikke aner hvad hun fodrer med. Egentlig har du ret i at 4 dage ikke er det store - især fordi Watson har jernmave. Det ender nok med at vi bare hopper med, for jeg nægter at rejse land og rige rundt for et halvt kg foder.
Rasmus
DBC's feriebarf er urimelig dyrt, og jeg kan ikke med god samvittighed give min hund 25% af det han plejer - han synes i forvejen ikke at han får nok.
Henriette
Hov. Jeg missede komplettpakkerne da jeg checkede deres hjemmeside (prisen er i hvert fald til at leve med), men jeg tror igen at det bliver for meget når det er noget der skal fryses og tøs - så kan jeg lige så godt sende mine egne rå-pakker med.
Michelle
Henne er rigtig godt. Det brugte jeg da Watson var unghund, men jeg tror at det er grunden til at han ikke vil røre laks i dag. Han har vist fået for meget *GG*
Tak til alle for indlæggene, men jeg tror at jeg i en morgentåge har gjort et større problem ud af "ingenting". Jeg finder nok selv ud af det.
Rigtig god jul til alle
apr 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 108
mar 2006
Ved du hvor jeg kan købe det i kbh?
apr 2005
mar 2006
apr 2005
mar 2006
Smydi
Det er noget besværligt noget med at det er min mors kollega og jeg ikke har nummeret og blah (for jeg indrømmer jo ikke at jeg bare skal være besværlig, vel? *GG*)
Feriemad (ikke råt)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside