{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til Jeanette og Luna :)
  • #1   25. dec 2008 Mange tak:-)

    Jeg må jo nok indrømme at Koontz er min favorit:-) Jeg har læst de fleste af hans bøger på dansk og er nu begyndt at læse dem på engelsk, da nogle ting går tabt i oversættelsen.

    Den første bog jeg læste af Koontz var Eksperimentet. Dernæst læste jeg Midnat og Skygger. Alle 3 fascinerende..

    King skriver også godt:-)

    Jeg er ikke så meget til film, da det er svært at se en filmatisering af en bog jeg har læst. Personerne ligner aldrig det indtryk, jeg får, når jeg læser bogen:-)

    Men "Det onde" er godt nok en væmmelig film. Jeg havde læst bøgerne inden jeg så filmen og havde slet ikke forestillet mig klovnen så slem, som han er i filmen..


  • #2   25. dec 2008 Klovnen er mega uhyggelig. Han er nok uden lige noget af det mest skrækindjagende jeg har set i forhold til alle de andte gysere og splattere m.fl..

    Efter jeg blev færdig med Odd Thomas (Koontz), som forøvrigt var enormt god, skal så absolut have forsættelsen.
    Men da vaklede jeg mellem om jeg skulle gå i krig med Det onde eller Duma Key. Valget faldt på Duma Key, så fornøjelsen med at læse IT må vente lidt endnu.

    Mindes ikke at have haft læst Skygger. Men de to andre har jeg. Tror næsten Midnat, var den første Koontz bog jeg har fået læst. Det er den hvor menneske bliver til følelsesløse eller lystbetonede væsner ikke?


  • #3   25. dec 2008 En slags ulve vil jeg betegne dem som.. De får sprøjtet noget ind, og ændrer skikkelser og sind. Meget væmmelig..

    Odd Thomas serien er god, rigtig god. Koontz viser i de bøger, at han også har humor:-)


  • #4   26. dec 2008 Ja, den er ret grum.

    Jeg må lige få opstøvet de andre i serien, så de også kan komme op på hylden.


  • #6   26. dec 2008 Ja, jeg har det også sådan, at jeg skal aeje, hvad jeg læser. Nu læser jeg dog også en god bog mere end en gang:-)

    Og så glemmer jeg at aflevere bøger på biblo, når jeg låner *G*


  • #7   26. dec 2008 Hanne. Det var da slet ikke så tosset at få fingre i sådan en kasse til foræringspris smiley

  • #8   27. dec 2008 Der er Dean koontz bøger i Bilka til 19 kr da jeg var ude og juleshoppe

  • #10   27. dec 2008 Nøj, ku være jeg skulle forbi bilka.

  • #11   27. dec 2008 De er på dansk, ikke? Bare så jeg ikke farer afsted til Bilka hehe

Kommentér på:
Velkommen til Jeanette og Luna :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce