{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Tilmelding til januar's forsidebillede {{forumTopicSubject}}

Nu starter tilmeldingen til januar måneds gruppe/forsidebillede. Endnu en gang er det "tema-måned" og månedens tema er "Vinterstemninger".

Konkurrencen går ligesom sidste måned ud på at i linker til det billede af jeres hvalp som i vil deltage med (max 1 billede pr. person) og så skriver i hundens navn. Så smækker jeg alle billederne ind i et fotoalbum hvor alle så kan være med til at stemme på det bedste billede. Og så er det selvfølgelig det billede med flest stemmer der ryger på som gruppens billede =)
OBS! De billeder der ikke har noget med emnet at gøre vil ikke komme med i konkurrencen smiley
Senest tilmelding er d. 31. december kl. 15.00

En 'guide' til det at linke:
Det billede i vil deltage med SKAL ligge på nettet. Det kunne fx være på jeres hvalps profil eller i et fotoalbum her på hundegalleri.
Når i har valgt hvilket billede i vil bruge, klikker i på billedet så det bliver i stor version, og derefter højreklikker i på det store billede og går ind i "egenskaber". Derinde er der et link kaldet "URL" og det link kopierer i og sætter herind i indlægget.

Ps. Jeg beklager at jeg har sat konkurrencen så sent i gang, men det er jo jul og jeg arbejder som en gal lige for tiden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilmelding til januar's forsidebillede
Kommentér på:
Tilmelding til januar's forsidebillede

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce