Rottweiler UDEN stamtavle.

Rottweiler UDEN stamtavle.

Medlemmer: 87
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En rottweiler snakker?
  • #1   12. jan 2009 Hej Janni.

Det er meget normalt at rottweilere "snakker" :o)

Hilsen Kent

• #2   12. jan 2009 hej Janni

havde også svært ved at skelne mellem knurren og snakken i starten.. men det lærer man hurtigt.. og ved i hvertfald at min rott-bamse er et rigtig pludre-hoved... hun snakker rigtig meget, både når vi leger med hende og når vi bar nusser.. er ret sjovt når man lærer at kende forskel.. sys det giver den lidt mere personlighed, og så lyder hun nærmest som en lille bjørn smiley

• #3   13. jan 2009 vores snakke også meget.. især hvis bella har taget hendes legetøj eller kurv, og så slader hun om det... ellerhvis hun ikek lige får opmærksomhed nok, så snakker hun også....
    og ja så spinder hun også... når vi ligger helt tæt op af hinanden og nusser, så brummer hun lige så sødt...

folk der komemr her i huset der ikke kender til hunde bliver faktisk lidt bange når hun gør det.. men altså det er jo en rot... he he

• #4   13. jan 2009 Cæsar snakker også rigtig meget, især når han er glad og hvis han ser hundesnoren smiley

• #5   13. jan 2009 Bimmer snakkede også rigtig meget. Det går de rotter, og det er da dejligt smiley

• #6   13. jan 2009 glæder mig helt til at komme hjem og rigtig lægge mærke til det smiley

forresten, dette har intet med emnet at gøre, men læste igår i et indlæg at der er en "ny" og en "gammel" udgave af rottweileren, skulle være størrelsesmæssigt, hvad går det ud på?

• #7   13. jan 2009 Janni.

Der findes mange forskellige...
    Den typiske Tyske er ikke så høj, mere kompagt og kan også være lidt langhåret og har et "kort stop" (kort snude)

• #8   13. jan 2009 øh okai det vidste jeg ikke.. vores emma er ikke ret stor i forhold til mange andre rotter, tror hun vejer 40 kg nu, men højde messig er hun ikke så stor som andre....

• #9   13. jan 2009 *Mr. Rottweiler (Kent) * super, tak for svaret smiley aner så ikke hvad rott delen af jason er hehe smiley

• #10   13. jan 2009 Janni.

Det var så lidt.

hehe. Nej det er svært at sige. Han er jo ikke så stor endnu. Men hvis at du kan skaffe nogle billeder af hans forældre, kunne det måske ses på den måde.

Tro mig, rottweilere bliver avlet på i stort set hele verden. Selv i Pakistan... DET sys jeg er lidt vildt. smiley

• #11   14. jan 2009 hans mor er en sort lab.... og hans far var der billede af i salgsannoncen, men det har jeg desværre ikke... men hjælper nok ikke så meget når han er en blanding...

Kommentér på:
En rottweiler snakker?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce