Se her :) {{forumTopicSubject}}
Jeg søger en del hjælp faktisk (gerne for folk som har malteser også).
1. Jeg vil til og have min hund klippet, og har hermed et par spg. vedrørende dette:
Han bryder sig ikke rigtig om at blive rørt i hovedet, andet end af mig, og det skal være meget meget blidt. Men da hans hår gror ud over øjnene, er klipning herved jo et most for at han kan se noget.
Hvordan vænner jeg ham til at få en saks hen foran hovedet, så han ikke går i "panik" og bliver bange for at skulle til hundefrisør?
2. Til malteser-ejere:
Jeg har det problem, at når vi har været ude og gå tur og han har løbet meget sammen med vores anden hund, når så han kommer ind og ligge i stuen bagefter, så begynder han at halte og gør det sommetider også når vi er ude at gå.
Har fået min dyrlæge til at mærke på det, og hun siger, at det er den "kop" der er inde i skulderen, som genere ham, ved at den er gledet lidt fra hinanden og når den så kommer i ro, får han ondt.
Spørgsmålet til jer er så: Har jeres hund haft samme problem, i så fald, hvad gjorde i?
Min dyrlæge siger, at hvis det bliver ved, skal han i røntgen og i værste fald opereres, men dette kan jo også have dårlige konsekvenser og gøre det værre.
3: Han får sådan noget "søvn" i øjnene, sådan noget rødt noget. Lige så snart jeg vasker det af, kommer det igen. Hvad gør i når jeres hunde har søvn i øjnene?
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 13
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 13
Se her :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside