{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

akut hundesitter til marts {{forumTopicSubject}}

Hej jeg kommer til at få et akut problem i marts måned...ca. For jeg er gravid og har termin d 20 marts og er alene... så det jeg fisker efter er en eller nogen i odense der er meget fleksible og vil kunne passe hende i de to-tre døgn når jeg skal føde. Men fordi fødsler jo ikke kan planlægges er det en hjemmegående eller hjemmearbejdende jeg søger, og som vil kunne hente og bringe hende. Hun er sød og kan fint med andre hunde... Men da min lejlighed ikke er så stor vil jeg desværre ikke kunne sige ja til omvendt at passe hunde over 14-15 kg, og efter marts er der jo en lille ny der kræver opmærksomhed så din/jeres hund skal være god til børn hvis der er behov for pasning... Håber ikke det blev for indviklet til at forstå smiley Og håber meget der kommer nogle henvendelser smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  akut hundesitter til marts
  • #1   26. jan 2009 kan kun anbefale www.fynshundecenter.dk

• #2   2. feb 2009 jeg kan muligvis godt hjælpe dig.
    Mig og min mand bor ude på landet med en kæmpe have som din hund vil elske.
    Men vi kan 3 katte så hvis vi skal finde ud af noget kraver det at din hund kan lide katte. Vorse katte er opvokset med hund så de gør ikke hunden noget overhovdet.
    Selv har vi en dejlig super sød hund, sultan, men da han er rigtigt hanhund er det også vigtigt at din hund ikke er i løbetid.

knuzz

• #3   3. feb 2009 hej anette E jeg tror efterhånden jeg har et par muligheder, men ja, hun kan okay med katte. når de løber er de sjove at jagte, men hvis de bare er ligeglade med hende gør hun dem ingenting. og mht løbetid, så er den lige ved at være overstået, så der skulle ikke være noget problem i det.... hun er ikke så god til at være alene hjemmme i omgivelser hun ikke kender, men hvis der er en af jer der er hjemme er det da en muighed...

• #4   3. feb 2009 Kattene er ligeglad med hunden, de kan alle højest finde på at ligge sig ved siden af den for at putte lidt. Det er bare så sødt...
    Der er altid en hjemme da jeg går sygmeldt, og hvis jeg tag nogen steder, fx. over til min hest så er min mand hjemme.

Du er altid velkommen til at skriv hvis du for brug for hjælp.

kunzz

• #5   4. feb 2009 spørgsmålet er om vi ikke skal udveksle telefon numre og luna og jeg så kommer ud og hilser på inden marts, så kan vi se hvordan de kan sammen... hun skal bare lige være helt færdig med løbetiden først smiley

• #6   4. feb 2009 jo det var en god idé... du vil nok også gerne se hvor det er henne osv ingen man bare sender sin hund et fremmede sted hen. Skriv en PB til mig med dit nr.

Kommentér på:
akut hundesitter til marts

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce