{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge nær Sæby?
  • #1   27. jan 2009 Jeg bruger dyrlægernei Lendum og dem er jeg godt tilfredse med........

• #3   27. jan 2009 dem i dronninglund er fine... dem i dybvad er MEGET dyre forskel til alle andre.. Gærum dyreklinik er også Meget gode har jeg fået fortalt.. der er også frederikshavn dyrehospital de er meget hjælpsomme hvis man bare har spørgsmål. og jeg sys heller ikke de er for dyre..

• #4   27. jan 2009 Jeg har også hørt meget positivt om Gærum. Men som sagt Lendum, - der er nogle meget dygtige piger...........dem har jeg brugt i 3 år nu

• #6   27. jan 2009 jeg har ikk selv brugt dem i gærum.. men de er venlig at snakke med, dengang hvor vi fandt ud af vores x-hund havde damp..
    jeg sys dronninglund er rigtig gode, de tager sig tid til hver enkle hund. smiley

dem i frederikshavn kan hurtig gi dig en tid hvis det er akut. det er nemlig dejligt

• #7   27. jan 2009 Tjaaa, jeg kan jo kun anbefale Fr. Havn Dyrehospital, men jeg er nok rimelig inhabil da jeg selv arbejder der ;o)

• #8   27. jan 2009 ja okay.. men fr.havn er faktisk udmærket..
    men bruger selv dronninglund, da det er tættere på os, og vi er godt tilfredse med dem

• #9   27. jan 2009 Kan virkelig godt anbefale Jette og Hans i Dronninglund. De er meget rimelig med priserne og så er det rigtig at de tager sig god tid til hver enkelt dyr. Vi bor i Hirtshals men kører kun til Dronninglund dyrehospital og det gjorde vi også da vi boede i Skagen.

Ham i Frederikshavn har jeg desværre hørt en masse dårligt om. Og så siges det at han er meget dyr.. Men han er jo også DYRlæge hæ hæ

• #10   27. jan 2009 Tusind tak allesammen smiley

Frh. Dyrehospital ønskes ikke... der HAR vi været et par gange og kommer ikke igen!!!

Så nu står valget imellem Dronninglund og Gærum....

• #11   27. jan 2009 Jeg vil klart anbefale pigerne i Lendum - har kun roser til dem.
    Håber du finder en dyrelæge du bliver rigtig glad for:)

• #12   27. jan 2009 Lendum har jeg meget dårlige erfaringer med, da jeg mistede min dober pige pga fejl fordi dyrlægen ikke gad at være der om aftenen, så hun gad ikke undersøge hende ordentligt og slyngede ud, at hunden havde gigt i ryggen, hun sendte os hjem til trods for mine modsigelser. Hun havde så sprunget hovedpulsåren, og døde af blodtab dagen efter under en operation på Frederikshavn dyrehospital!!! Fr-havn dyrehospital er ok. Har hørt meget godt om Gærum. Hvad med Spangsbjerg i Sæby? Jeg har en hjemme dyrlæge, men han tager ikke flere ind, da han har arbejde ved siden af som dyrlæge på et slagteri.

• #13   27. jan 2009 Lendum bruger jeg. Har godt nok kun været der 2 gange

• #14   28. jan 2009 Vi bruger altid Dronninglund og har gjort det i mange år.
    De er rigtig dygtige og vi er meget tilfredse med dem, kunne i drømme om at bruge andre :o)

Kommentér på:
Dyrlæge nær Sæby?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce