{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Den gravide mand... {{forumTopicSubject}}

Jeg har tit tænkt på avisens forsider om den gravide mand. Til aften d.d 29.01.08 så jeg en dokumentar om den gravide mand, som jo er født kvinde "Tracy" som vælger at blive gravid, da hans/hendes kone Nancy ikke kan få børn.

Jeg synes det er dybt chokkende hvordan folk reagere over det i det store Amerika, hvordan de sviner dem til og gør ondt.
Thomas: han er jo født kvinde, tracy og havde de kvindelig ting som livmoder, æggestokker og "skede" endnu, så sys det er helt fint, som de har gjort og blevet en lykkelig familie, men at folk ringer og genre dem, med han forråder Gud og barnet blir en misfoster og han skal brænde op i helved sys jeg er svineri...

Kom gerne med din egne mening, men ikke noget ondt om familien, jeg ønsker denne gruppe vil vise respekt for den amerikanske familie, og vend den om, homoseksuelle her hjemme i DK for også snart lov til at adoptere, hvorfor må denne familie ikke bare blive lykkelig?

Er du på facebook og mener det samme, vil du ikk tilføje dig selv i denne gruppe???

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=48382987334&ref=nf

Jeg gider ingen latterlige kommentar, da jeg sys det er helt fint at de bare prøver at blive lykkelige...

Jeg ønsker gruppen blir giga og viser alt vores respekt for familien....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den gravide mand...
  • #1   30. jan 2009 Jeg så også programmet og var noget chokeret over den måde de blev svinet til.. Jeg har stor respekt for det de har gjord og kan virkelig intet se galt i det. De ønskede sig jo virkeligt et barn og de er jo ik en dårlig forældre bare fordi der er "manden" der bærer barnet...

• #2   30. jan 2009 Det er da bare typisk amerikansk!!!

• #3   30. jan 2009 kan tildels følge dem, tracy valgte i sin tid at hun IKKE ville være kvinde, hun fravalgte sig bryster, feminine træk og har anlagt fuldskæg..

i min termonologi, så har hun fravalgt sig retten til at være gravid..
    hun vil være en mand - fair enough - så vær en mand, men drop dit hykleriske pis med at flæbe over retten til at bære barn, og drop flæberiet over at du støder folk.. for hvad fanden havde de regnet med?

at folk bare ville tænke aaaarrwww - det er vel nok sødt..

niks, sys selv det ser ulækkert og unaturligt ud som 'hun' står med skæg og stor mave...

føj..

ta' et valg og stå ved det!
    be a man! det var jo det hun ville!

• #4   30. jan 2009 han flæbede ikke over "retten til at bære barn stinna.. de ønskede sig et barn som de ikke kunne få da konen ikke kunne blive gravid.. jeg synes det var ok. herregud altså, mon ikke barnet er ligeglad med om det er moderen eller faderen der har båret det?

• #5   30. jan 2009 Jeg synes at det var stærkt gået, er sgu ikke sikker på at min mand ville gøre det samme for mig. kan ikke se nogen grundt til at svine dem til, det er da deres valg og nu er de en lykkelig familie. Fred være med det. Amerikanere er fandme da også så hysteriske med alt ting....arrrrrgh.

• #6   31. jan 2009 Ja, det er jo det jeg siger Jannie. Jeg kan kun tilslutte mig din mening.

• #7   31. jan 2009 Stinna:
    Hun har jo lige præsis ikke fravalgt sig retten til at blive gravid, da hun jo har valgt ikke at få fjernet livmoder, skede og æggestokke.
    Til gengæld har hun valgt at gøre det offentligt og derfor selv valgt at blive skulet til mm.

Jeg synes at folk skal lade være med at være så snæversynede. Selvfølgelig skal de have barn på den ene eller anden måde og da han jo selv kan bære det synes jeg at det er på den mest naturlige måde de vælger at få børn.

• #8   1. feb 2009 hun valgte at omlægge sit liv til at leve som en mand..

enten eller..

• #9   2. feb 2009 Og mænd må ikke få børn eller........?

Vil det så sige at hvis man får en planlagt abort, hvor man bliver underrettet om at der er risiko for at man ikke kan få børn efter indgrebet. Så har man mistet retten til at få børn?

Han ville også bare kunne adobtere i stedet, men har valgt selv at bære barnet, fordi han kan.

Jeg synes at det er helt i orden. Hellere en mand med familie og orden i baggrunden end alt for unge piger eller familier der ikke kan kontrolere deres hverdag. Selvfølgelig bliver de gode forældre!

• #10   2. feb 2009 sebrina.. det er da de mest tågede sammenligninger du kommer med..
    kan slet ik se hvordan jeg skal ku ta en debat med dig..

Kommentér på:
Den gravide mand...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce