{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Humper hele tiden!! {{forumTopicSubject}}

Arnold humper bare mine ben konstant, kan ikke tage et skridt før han hænger op af benet på mig. jeg siger stop, og han stopper, meeen ½ sek. så hænger han der igen.

det er simpelthen ved at drive mig til vandvid... er bare så træt af det, og træt af at skælde ham ud hele tiden. han gør det ikke på andre end mig og kun sjældent ved bamser...

nogle idder til hvordan jeg kan få ham til at stoppe, og ikke bare for et ½ sek??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Humper hele tiden!!
  • #1   2. feb 2009 Jamen trøst dig med at det stopper på et tidspunkt, og nogle hanner er værrer til det end andre. Eneste løsning er at træne NEJ øvelsen med ham feks. tag en godbid og læg den på gulvet foran ham - hold ham så i halsbåndet og sig NEJ når han vil tage den, når han så efter flere forsøg til sidst sætter sig pænt og venter siger du VÆRSGOD og peger med fingeren på godbidden og roser helt vildt feks dyyyyyyyyygtig.
    Overfør så NEJ øvelsen til, når han humper på dit ben smiley

• #2   2. feb 2009 Det er ren dominans, og han skal i den grad sættes på plads.... Du skal jo huske at det er dig der er øverst i hirakiet, men han tror og mener åbentbart at det skal være ham.
    /Anja

• #3   2. feb 2009 Gitte H: har trænet "det er min", og det er han faktisk god til smiley måske jeg skulle prøve at gå lidt videre med det. er bare bange for at han måske vil kæde det sammen med, at hvis han humper, så siger jeg nej og så får han noget lækkert.. så jeg ligesom kommer til at belønne det forkerte smiley

de er jo nogle snu nogle de mopper når det gælder mad smiley

Anja Juul: er ikke sikker på at det er dominans. han dominere ikke på andre måder og er meget lydig og veltrænet... skal selvfølgelig ikke vide mig sikker. men det virker ikke dominerende.

• #4   3. feb 2009 Det kan også bare være hormoner når han ikke er ældre...
    Da Enzo var omkring 9 mrd var han ekstrem hormonel. Han lod det dog gå ud over en bamse. Men da jeg slet ikke kan klare en hund der gør det, så blev den fjernet. Han har Heldigvis aldrig forsøgt sig på nogle mennesker og han sku da bare lige prøve smiley heh

• #5   3. feb 2009 Hvis arnold da så bare lod det gå ud over en bamse, men er bare ved at blive fuldstændig sindssyg smiley

• #6   3. feb 2009 Ja er det... humpe, pinke, knalde.... hehe det er det samme smiley

• #7   3. feb 2009 griner.. kært barn har mange navne

• #8   7. feb 2009 Det har Cosmo aldrig gjort, men han har dog prøvet på de fleste hundhunde vi har mødt og en gang på katten :O)

Kommentér på:
Humper hele tiden!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce