{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

nej øvelser {{forumTopicSubject}}

hej.. vi har jo lige fået en lille hvalp.. hun lærer ret hurtigt men det der med nej og med at bidde bukse-benet når man går rundt er ikke helt forstået endnu..

er der nogle der har nogle gode nej øvelser.. eller nogle gode tricks til at få hende til at slappe lidt af når "mor" vil læse en bog.. smiley

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nej øvelser
  • #1   3. feb 2009

Det var en smart øvelse .. smiley

• #3   3. feb 2009 Du skal starte med at lætre din hvalp hvad du mener med ordet nej... Den har ikke en oversættelse med i bagagen.
    Du starter med at tage snor på hvalpen.... Får en anden til at ligge en godbid 3 meter fra jer.... så går i hen i mod godbiden, og du siger kontant nej, og jeg mener kontant.... den får først ros og godbid når den ikke selv bare vil tage og DU giver tilladelsen
    Når du har øvet det nogle gange, så har den lært, at nej betyder, at den skal stoppe en handling indtil du siger det er ok......

• #4   3. feb 2009 Jeg ville ALDRIG tilladde min hund at tage noget jeg har sagt nej til i en øvelse.
    Forestil dig dette; Du skal have gæster og har bagt den lækreste kage og din hund står på bordet med gabet åben, og du siger NEJ - din lydige hund lystre, men du vil nok meget tvivlsomt efterfølgende sige "JA så tag den da".
    Ja og nej øvelser skal indlæres som feks. skønheder med hjerne siger :o)

• #5   3. feb 2009 Ignorer det ikke ønskede adfærd, det er jeg begyndt med Cookie (hun er 17 uger) og det virker, kræver dog en del tålmodig. Når du så får det ønskede adfærd, så husk at rose og belønne.

Det virker godt hos os. Men det er svært at vænne sig af med at sige NEJ! og Slut! Det virker på nogen ting, men når hun er i sit frække hjørne så bliver hun bare endnu mere fræk.

• #6   3. feb 2009 Min måde har virket perfekt for mig og de 4 hvalpe som er trænet efter det... Men lader folk træne som de lyster... bare jeg får det resultat som jeg arbejder på.....

• #7   5. feb 2009 tusind tak for alle de gode råd.. smiley
    har prøvet nogle af dem.. og det virker som om hun begynder at forstå dem.. hun er jo osse en klog hund smiley

Kommentér på:
nej øvelser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce