The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

er jeg sart?behandler man hunde sådan? er jeg sart?behandler man hunde sådan?

http://www.youtube.com/watch?v=7IS4Es2fJSQ&feature=related

se denne video..

jeg ville aldrig rive mine hunde i halsbåndet ved ikk om jeg bar er pivet?? jeg kalder på hunden og vil den ikk med ved kald og opmundring så løfter jeg den med TO hænder..

prøv at se hvordan hun løfter og "kaster" med hunden..

ved ikk om jeg er pivet?? eller om det ikk skader hunden.. syndes bar bestemt ikk det ser behageligt ud??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er jeg sart?behandler man hunde sådan?
  • #1   12. feb 2009 AARJ! Hvor er det forfærdeligt...:( Hun bærer den jo som en lille baby. Dumme dame...

• #2   12. feb 2009 Jeg er enig med dig! Ville aldrig hive Samson i halsbåndet og sandelig heller ikke løfte ham i en arm! Er meget opmærksom på at løfte ham under numsen også, så han ikke føler sig usikker.

Og så ville jeg sgu heller ikke "kaste" ham sådan.

Sorry, men hun irriterer mig altså.

• #3   12. feb 2009 Godt at vide det ikk bar er mig der er sart, jeg syndes det rigtig synd for hunden og da slet ikk noget at vise andre.. folk ender med at tro en mops bar er legetøj.. især når man bar søger på oug derinde og ser nogle af dem..

ejere sidder også og griner af mopse de har klædt ud!! det giver da os hunden selvtillid og gør den kan li at have tøj på NOT smiley

• #4   13. feb 2009 Hende damen der er så ond ved hunden, skulle fanmme selv rykkes rundt! og det kan jeg sagtens klare... hader at se når folk ikke kan finde ud af at behandle deres hunde ordentlig!

• #5   13. feb 2009 ej hvor det syynd:( godt det ikk er min hund det der

• #6   13. feb 2009 Sikke da en opvågning. Hunden når jo slet ik at vågne inden den får halsbånd på og bliver trukket afsted. Tror ikke helt det ville passe min mops, hvis vores morgen foregik sådan... Han skal helst have en halv time at vågne på :O)

• #7   13. feb 2009 Jeg vil så lige sige at Freya ELSKER at ligge sådan på ryggen.. Men dog ikke når vi bærer hende. Der får hun en hånd under rumpen smiley

• #8   13. feb 2009 det okey at have dem på ryggen det nyder tulle også men den måde hun gør det på er jo bar helt forkert hun kaster jo med hunden og hænger den i en arm og river i halsbåndet..

• #9   13. feb 2009 Lola elsker også at ligge på ryggen, bare ikke når jeg bærer hende.. så er det en hånd under rumpen ja smiley og Ja min mops skal hvertfald også mindst ha en halv time at vågne på smiley kunne aldrig finde på at kaste min hund rundt og slæbe hende efter snoren... Det kunne være en god idé med hunde 'kørekort' ville med glæde ta' det!

• #10   13. feb 2009 Snyd, at jeres mopser er B-hunde. Samson er udpræget A-hund! Kl 6.15 er han frisk og klar til at gå ud - OGSÅ i weekenden smiley

• #11   13. feb 2009 Det mine os når de vogner mellem halv syv og syv vil de hurtigt ud og tisse og så styrter de rundt og leger en time næsten før de hviler lidt.. der er ikk tid til først at tørre søvn af og vågne op de gaber mens de løber tihii

Kommentér på:
er jeg sart?behandler man hunde sådan?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce