{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Vil ikke sove alene.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lille Mille på 14 uger. Som er lidt af en tryghedsnarkoman. Vil gerne ha hende til at kunne sove alene, uden jeg behøver at ligge i ske med hende. Men hvordan for jeg vendt hende af med det, at skulle sove op og ned af mig? Har snart prøvet alt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke sove alene..
  • #1   12. feb 2009 Hun ligger i sin kurv på gulvet og kommer ikke op i sengen.. Du kan evt lægge en t-shirt du har haft på, ned i hendes kurv. Og så holde din hånd nede ved hende..

Hun ser ikke så stor ud, så jeg går ud fra at hun ikke selv kan hoppe op i møblerne?

• #2   12. feb 2009 send hende ned fra sengen hver gang hun hopper op.... smiley

• #3   12. feb 2009 Og dog.. så lige hvilke racer hun er blandet af.

Men så må du holde hende nede fra møblerne

• #4   12. feb 2009 Hun er desværre allerede så stor, at hun selv hopper op i møblerne.. Så jeg lidt af en opgave foran mig.

• #5   12. feb 2009 Ja, du må få hende ned, hver gang hun hopper op

• #6   12. feb 2009 Super. Vil jeg også prøve. Synes ellers jeg har. Men prøver igen

• #7   12. feb 2009 Stine P - Nu ved jeg ikke hvad du gør for at få hende ned, men sørg endelig for ikke at røre ved hende, så opnår hun jo bare kontakt, men evt. at rejse dig hver gang hun hopper op..

• #9   12. feb 2009 hvis taya hopper op i sengen, så bliver hun altså også pænt genet ned igen med et bestemt nej, og kontakt men jeg ville nu ikke rejse mig hver gang, bare ned med den hver gang, og ja HVER gang smiley go ide med en hånd i kurven et par dage hvis det er muligt smiley

• #10   12. feb 2009 lav en dytte handel med hende når hun hopper op i møblerne , en godbid fx også finder hun ud af at når hun er i møblerne får hun ikk noget , men hun er nede fra møblerne får hun ros og godbid ..

• #11   12. feb 2009 Lillefisen - Vi siger også selv ned til Balder hvis det er, men hvis nu hendes hund er ude efter kontakten, ja så tror jeg at den anden metode vil virke bedre, samt så får man jo også selv en masse motion smiley

• #13   12. feb 2009 For det første skulle hun slet ikke haft lov fra starten af, at komme op i sengen. Men lad nu det ligge.

Der er kun én vej og det er hver gang hun hopper op i sengen, så er det ned med hende og det skal komme prompte. Ikke noget med lige at nusse, men ned og gerne med mundtlig kommando.

Jeg vil så sige, at hvis man gerne vil have hunden i sofaen for at kunne hygge, så kan det godt lade sig gøre, at den lære IKKE at komme i sengen.

Ingen af vores hunde kommer i sengen, men gerne i sofaen. Der har så været forskellig grader af hvor nemt/svært de har haft ved at lære det.

Men der er kun en vej og det er tålmodighed og vedholdenhed.
    Rigtig god fornøjelse !

• #14   12. feb 2009 min hund vil sove under dynen det han gjort i 10 år det får du mega svært ved når hun ikke har liget på gulv eller ligne nu

• #15   12. feb 2009 kim J
    Det er jo det valg du har gjort dig for mange år siden, at din hund godt måtte komme i sengen.
    Mine tidligere hunde har også sovet i min seng, men med dem vi har nu har vi valgt at det må de ikke. De har deres egne senge på gulvet tæt ved, så vi bare kan række en arm ned til dem.

Men man er nød til at beslutte sig fra starten når man får en hvalp hjem - må den være i sengen eller ej. Og hvis ej, så er man nød til at stå fast, så går det ikke bare en gang imellem at den godt må fordi det er hyggeligt - for det er smadder hyggeligt.

• #16   12. feb 2009 shiva kan begge ting... hun sover næsten altid i sengen men hvis hun skal sove i kurven så er det også fint...

• #17   12. feb 2009 vi lagde hende i kurven ved siden af sengen og så hånden ned og nusse

• #18   13. feb 2009 jeg har samme problem med lucky. han sover altid ved min far i hans seng, men jeg vil ikke have ham i min (har fået ny seng for 1 måned siden) så når min far ikke er hjemme, så er jeg tvunget til at have hunden i sengen, selvom jeg absolut ikke vil. simpelthen fordi han selv hopper op, og når han så bliver sendt ned, sidder han og hyler indtil han kommer op igen. lukker man ham så ud i stuen, splitter han det hele ad og hyler stadig.

men sidste gang mig og kæresten skulle have ham ved os om natten, sendte vi ham ned af sengen én gang. så stod han og hoppede op og ned af min morgenkåbe, som hænger på en krog ved siden af sengen, så den tog jeg ned og smed på gulvet, og så lå han i den resten af natten.. smiley

• #19   13. feb 2009 lenatrab, hunden kan sagtens lære at den ikke må ligge i sengen hos dig selvom den må hos din far.. smiley

• #20   13. feb 2009 Jeg ville inderst inde også gerne have alle 3 vovser i sengen, men jeg har fået allergi for bl.a. hunde, så synes ikke jeg vil friste skæbnen mere end jeg allerede gør ved at holde hund. Så derfor kommer vores hunde ikke i sengen.

• #21   13. feb 2009 vi kan ikke være flere.. der er ind i mellem også tre børn ;-O

• #22   14. feb 2009 Mange tak. For de gode råd. Men vil prøve dem og se om det hjælper...

Kommentér på:
Vil ikke sove alene..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce